Vruchtwaterpunctie

Nog mensen die vruchtwaterpunctie gedaan hebben? Wat zijn jullie ervaringen?
Reden is dat nekplooitje te dik was... Nog even wat afwachtende weken dus hier...
 
Ik heb een een vruchtwaterpunctie gehad ivm een afwijkende nipt. Was zelf zwanger door ivf dus al aardig gewend aan prikken in mn buik. Vruchtwaterpunctie is toch wel echt weer een andere prik. Bij mij moesten ze ook echt een paar keer "opnieuw" door de de vlies heen prikken want die deed goed zn best om onze kleine meid veilig te houden. Het is gewoon niet fijn en vervelend, maar het is ook redelijk snel voorbij. Bij onszelf helaas bevestiging van de nipt uitslag en daarmee dus de bevestiging dat ons meid niet levensvatbaar was. Hoop voor jullie dat er verder niets aan de hand is. Het wachten op is echt verschrikkelijk dus heel veel succes.
 
Pff amai.... Ook al een heel parcours achter de rug. Ik ben zelf zwanger met inseminatie en het ziekenhuis ook goed gewoon... Wel als bewust alleenstaande mama. Of ik alleen een kind kon dragen daar dacht ik vaak over na en dat zag ik helemaal zitten. Maar nooit nagedacht dat ik mogelijks die afwachtende weken of mogelijks slecht nieuws ook alleen zou moeten kunnen dragen. Vandaag de dag van de punctie. Er gaat gelukkig een vriendin mee. Hoelang nadien heb je moeten wachten op resultaat?
 
Ik ben ook een bewust alleenstaande mama ?.
Ik ben dus zwanger van een tweeling!
Woon je in NL? Ik woon in België. Laat je weten hoe je punctie gegaan is?
 
Terug
Bovenaan