Vruchtwaterpuntie

<p>Hallo, </p><p>Zijn er mamas of heb je bekende die een vruchtwaterpuntie hebben gedaan... </p><p> </p><p>Ik heb inmiddels twee nipt testen de achter rug waarbij er te weinig foetale DNA aanwezig was. Dus er was geen negatief resultaat maar ook geen positief..  </p><p> </p>

Ik heb alleen een vlokkentest gehad ivm negatieve nipt test

@mamaxx, wat voor resultaat kwam er de uit vlokkentest? En wat was de redeb dat jij een negatieve nipt had.
@proudmamaJ, ja het hoe waren de momenten na vruchtwaterpunctie had je ook echt krampen. Ik ben een beetje bang.. Mag ik ook vragen waaro. Een vruchtwaterpunctie werd geadvisieerd.. 

@mamaxx, wat voor resultaat kwam er de uit vlokkentest? En wat was de redeb dat jij een negatieve nipt had.
@proudmamaJ, ja het hoe waren de momenten na vruchtwaterpunctie had je ook echt krampen. Ik ben een beetje bang.. Mag ik ook vragen waaro. Een vruchtwaterpunctie werd geadvisieerd.. 

Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad omdat bij de 20 weken echo bleek dat onze dochter een ernstige groeiachterstand had. De kans dat ze een chromosoomafwijking had was erg groot, dus daarom hebben wij een vruchtwaterpunctie gehad. Gelukkig kwam er niks uit.
De vruchtwaterpunctie zelf was wel pijnlijk en ik vond het heel naar dat ze zo dicht bij de baby prikken. Ik moest 24 uur rustig aan doen maar heb geen last gehad van krampen. Deed wel zeer na die tijd. Het voelde echt als een behoorlijke wond.
Wanneer heb je de vruchtwaterpunctie? 

Een beetje late reactie. Er is heel veel gebeurt. Ik moet nog een afspraak maken maar mijn baarmoedermond is zwak waardoor ik toch bang ben..  Straks gaat hdt juist mis terwijl er niks is

Terug
Bovenaan