vruchtwaterverlies of urineverlies ?

ik ben ff aan het twijfelen.

ik postte een tijdje geleden het onderwerp van urineverlies.

maar ik begin het idee te krijgen dat het vruchtwater is. omdat het zoetig ruikt.

het is meestal 's morgens en maar een paar druppels hoor. maar ik begin me toch een beetje zorgen te maken.

dus....ff blonde vraag......hoe kan ik het verschil tussen urine en vruchtwater bemerken?

x jessica

Hey Jessica,

Je kan het idd aan de geur merken, urine ruikt over het algemeen zurig en vruchtwater ruikt een beetje zoetig en stinkt niet. Misschien een beetje raar om te doen, maar als je gewoon eens even een uurtje of 2 w8 als je het bent verloren en dan ruikt, meestal ruikt urine dan nog streker! Bij twijfel moet je gewoon bellen naar je VK dan weet je het zeker! Hoe ver ben je nu? Ik hoop voor je dat het geen vruchtwater is! Succes en laat je het weten?

Liefs Janne

Urine en vruchtwater is wel een heel verschil hoor, in kleur en geur.

Je kan het misschien proberen op te vangen op een verbandje en het je vk tonen...

Toch het zekere voor het onzekere nemen.

Succes!

Nadine

hoi hoi,

ik probeer al een uur wat te posten. het elke keer veranderen van de site vind ik erg vervelend.

maar ik heb de VK gebeld, zij denk bijna wel zeker te zijn dat het urineverlies is. ik ben nog maar 23 weken ver, maar dan kan het al voorkomen dat de bekkenbodem spieren wat "losser" worden. als ik een scheurtje zou hebben waardoor ik vruchtwater zou verliezen zou het veel vaker per dag voor moeten komen.
nu is het meestal 's morgens, dus zijn de spieren wat slap na het slapen.

volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij de VK en dan doet ze voor alle zekerheid nog een varentest.

maar ik ben weer gerustgesteld.

x jessica

Terug
Bovenaan