Vruchtzakje loopt 1 week achter van de baby

<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>Ik heb sinds afgelopen vrijdag bloedverlies, dit is sinds gister erger geworden met wat kleine stolsels. Nu heb ik vanmorgen een echo gehad, nu blijkt dat ik 6weken & 5 dagen zwanger ben. Maar het vruchtzakje was te klein voor de baby (5 weken en 5 dagen ongeveer). Echter klopte het hartje van de baby wel op een goed ritme en was het duidelijk te zien. Nu kreeg ik de indruk van de verloskundige dat de kans groot is dat het een miskraam wordt, maar zeker kan ze dit natuurlijk niet zeggen.. ik heb nu volgende week dinsdag weer een echo. <br />Ik vroeg me af of er andere zijn die ditzelfde hebben meegemaakt of op dit moment meemaken? <br /><br /></p>

Ik maak dit nu mee, er zit weinig vruchtwater om mijn kindje, de zwarte ruimte is minimaal op de echo.. hoe is het bij jou afgelopen? ?

Hai meiden, 
helaas heb ik 2 jaar geleden exact hetzelfde meegemaakt... heb toen mega veel zitten googelen en werd nergens wijzer van. Kloppend hartje gehad en 2 dagen daarna ook nog... met 9 weken is het hartje helaas gestopt. Er was in mijn geval ook te weinig vruchtwater. Dat is hoogstwaarschijnlijk de oorzaak geweest, maar mijn gynaecoloog was daar niet zeker van.
ik hoop echt heel hard mee dat jullie goed nieuws krijgen volgende x. Heel veel sterkte! 

Hier 17-12 kloppend hartje gezien maar kindje te klein en lag onhandig om te meten, nu vandaag 6 dagen later weer echo gehad met goed kloppend hartje.. wel het idee dat mijn kindje een soort krom ligt in het te kleine zakje.. heb jij toevallig een echo van jullie verloren kindje? Kan nergens iets vinden, vind het echt killing, 31-12 mogen we weer terug komen.
https://www.mupload.nl/img/lwhy1f3efcc.jpeg

Je kan via mupoad.nl een link maken en die delen.
pff ik heb echt het gevoel alsof ik aan het wachten ben tot mijn kindje geen ruimte meer heeft om te groeien en het hartje gaat stoppen... dit is niet hoe ik mijn eerste zwangerschap had voorgesteld, ben steeds zo verdrietig en weet ook niet of het zakje nog bij kan groeien... hebben ze jou gezegd hoe dit kan?

Terug
Bovenaan