Vruchwater verloren of niet?

<p style="text-align: center;">Hoi iedereen!</p><p>Even een twijfelachtige vraag..</p><p>Ik ben nu 39+3 zwanger van de 1e</p><p>Gisteren avond voelde ik iets lekken, was helder van kleur.. vk gebeld moest afwachten zouden de volgende dag langskomen. Volgende dag naar het ziekenhuis gestuurd voor controle of het idd vruchtwater was of niet.. daar een echo gehad en was nog voldoende vrucht water te zien, ook inwendig onderzoek met vruchtwater test gehad maar daar kwam niks uit.. het hoofdje lag wel al heel erg laag, werd gezegt dat ze dachten dat het geen vrucht water was maar het kon zijn van wel en moest het in de gaten houden.. verder niet heel erg veel verloren meer, soms wel een paar druppels maar echt niet veel over de dag heen. Nu vind ik dat ik niet een heel duidelijk antwoord heb gekregen..</p><p>Iemand zoiets al meegemaakt en wat denken jullie, wel of geen vruchtwater? Of toch misschien dat het afscheiding is geweest..</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p><p style="text-align: center;">Liefs♡</p>

Het klinkt misschien een beetje gek, maar vruchtwater ruikt zoetig. Als je nog iets verliest, dan kun je even ruiken. Ik dacht ook vruchtwater te verliezen. Het rook niet zoet en toch voor controle naar het zkh geweest. Het was inderdaad geen vruchtwater, maar ik bleek wel al 5 cm ontsluiting te hebben. Niet veel later braken mijn vliezen.

Hoi,
Ik had een heel klein scheurtje in mijn vliezen waardoor ik ook steeds hele kleine beetjes vruchtwater verloor. Als je het opvangt in een glas en je ziet er vlokjes in, is het vruchtwater.
Groetjes 

[quote quote=10155079]Het kan ook best een beetje urine zijn geweest[/quote]
Ja het was geen urine, misschien toch lichte heldere afscheiding ..

[quote quote=10155095]Het klinkt misschien een beetje gek, maar vruchtwater ruikt zoetig. Als je nog iets verliest, dan kun je even ruiken. [/quote]
Het rook ook een beetje zoetig.. daarom dacht ik ook dat het vruchtwater was??‍♀️?

[quote quote=10155098] Als je het opvangt in een glas en je ziet er vlokjes in, is het vruchtwater. Groetjes[/quote]
Ja het is niet zoveel dat ik het kan opvangen.. na het plassen zie ik geen vlokjes in de wc liggen.

Denk dat ik gewoon nog even moet afwachten haha!

Terug
Bovenaan