<p style="text-align: center;">Hoi iedereen!</p><p>Even een twijfelachtige vraag..</p><p>Ik ben nu 39+3 zwanger van de 1e</p><p>Gisteren avond voelde ik iets lekken, was helder van kleur.. vk gebeld moest afwachten zouden de volgende dag langskomen. Volgende dag naar het ziekenhuis gestuurd voor controle of het idd vruchtwater was of niet.. daar een echo gehad en was nog voldoende vrucht water te zien, ook inwendig onderzoek met vruchtwater test gehad maar daar kwam niks uit.. het hoofdje lag wel al heel erg laag, werd gezegt dat ze dachten dat het geen vrucht water was maar het kon zijn van wel en moest het in de gaten houden.. verder niet heel erg veel verloren meer, soms wel een paar druppels maar echt niet veel over de dag heen. Nu vind ik dat ik niet een heel duidelijk antwoord heb gekregen..</p><p>Iemand zoiets al meegemaakt en wat denken jullie, wel of geen vruchtwater? Of toch misschien dat het afscheiding is geweest..</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p><p style="text-align: center;">Liefs♡</p>