vruhtbaarheidsmiddel?

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik las net op www.matcare.nl dat er een vloeistof is op basis van aloe vera die je 3 eetlepels per dag in moet nemen.Dat je dan vruchtbaarder wordt.Geld zowel voor de man als de vrouw.
Ik moet zeggen dat ik er niet echt in geloof,maar ga het toch proberen.Baat het niet dan schaad het niet.
Wil graag weten wat jullie hiervan denken en vinden?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Karin

Hoi Karin,
Je hebt zeker gelijk... baat het niet dan schaadt het niet. Maar als ik soms de homeopatische spullen bekijk die ik allemaal in huis heb, vraag ik me wel eens af waar ik het voor doe. Maar wellicht is het een poging waard?
Groeten, Saar

uiteraard moet je het zelf weten...maar ik zou er wel voorzichtig mee zijn ook al is het homeopatisch.

EN nee ik ben geen antihomeopatisch mens....helemaal niet juist...
maar met vruchtbaarheids tabletten...of hormoontabletten...

in dec vorig jaar ben ik naar een iriscopist geweest die ook mijn dna aan de hand van urine en speeksel getest heeft...
heel interresant hoor, en vele dingen klopten ook die ze mij vertelde/vroeg..
uit dna kwam dat ik o.a  te hoog hormoongehalte had daar had ze dan tabletten voor : hormoneel.
ik dapper begonnen ...2 wkn later lig ik op de operatietafel....had 2 cysten aaneengesmolten van 15 cm op r eierstok (ik had er al 1 en stond daarom ook onder controle maar laatste x was dat maar 1 en 5,5 cm)

Hier zijn mijn eileider en eierstok rechts ook verwijderd omdat er zoveel verklevingen waren ze konden dit niet eens meer onderscheidden van de darmen...

Ik zeg NIET dat het door die tabletten komt...maar ik vind het wel frappant dat het zo snel gegaan is ....ik ben gestopt en dit soort dingen daar ga ik niet meer mee naar een alternatief iemand....en ik zal ook voor zulk soort dingen geen homeopatische middeltjes meer nemen...

wel voor weerstand en vitamines voor verkoudheid etc maar niet voor ernstigere dingen......

doe ermee wat je wilt maar vestig in ieder geval niet je hoop erop..
het is leuk als t het helpt....maar zoals boven beschreven baar het niet schaad het niet....dat betwijfel ik dus vanuit mijn ervaring...

sorry maar ik geloof niet echt dat een homeopatisch middeltje binnen 2 weken cystes van 15 cm kan veroorzaken.....

jij interperteerd het anders dan ik bedoel dus...

ik zal het duidelijker uitleggen..eind okt 2005 echo gehad : 1 cyste van 6 cm aanwezig(al sinds sept 2004 )
begin dec hormoneel (homeopatische pilletjes om hormoongehalte stabiel te krijgen)
 15 dec geopereerd twee cysten aan elkaar vast van 15 cm rechter eierstok en eileider weggehaald.

het is dus niet zo gegaan van helemaal niks naar cyste van 15 cm..

ik zeg ook niet dat die pillen dat veroorzaakt hebben dan moet je het nog maar eens goed lezen...ik betwijfel het alleen wel!!!

die pillen zorgen voor je hormoonhuishouding , het KAN toeval zijn maar het KAN ook door de pillen komen...

doordat ik het niet weet en HEEL erg geschrokken ben en nu dus nog maar 1 eileider en 1  eierstok   heb zal ik persoonlijk niet meer zo'n risico willen nemen...

ps of de cyste eind okt nu 5,5 of 6 cm was dat weet ik niet meer daar het sinds sept 2004 steeds schommelt tussen 5 en 6,5 cm...

Terug
Bovenaan