Vsd

<p style="text-align: center;">Hallo,</p><p> </p><p>Bij Mijn dochtertje is bij de geboorte vsd ontdekt. Ze heeft een hart echo gehad. In januari heeft ze weer een hart echo en dan gaan ze bekijken hoe het verder moet. Ze drinkt niet heel goed. De fles moet in 2x gegeven worden. Ze is al klein geboren.  44 cm en 2.2 kg. Wil wel graag dat ze groeit. Heeft iemand ervaring met vsd?</p>

Goedemorgen, alles eerst gefeliciteerd met jullie kleine! Zelf heb ik een zoontje met meerdere hartafwijkingen, waaronder ook VSD. Wat zou je graag willen weten of horen qua mijn verhaal? Alles bij elkaar is namelijk een mega verhaal haha omdat hij ondertussen bijna 2 is :)
Maak je geen zorgen als je dit nu zo leest! Tygo zijn proces is vanalles behalve gemiddeld geweest en net na z'n 1e verjaardag zat alles er wel op qua zh. En zoals ik al zei had hij meerdere en complexe dingen.

Liefs!

Joehoe? Niet meer online op t forum? of even druk met andere dingen. Kan natuurlijk ook! Of misschien is je kindje nu opgenomen in het zieke huis ?dat hoop ik niet, anders dan een corrigerende operatie voor z'n vsd!

Terug
Bovenaan