VSM Mama?

A

Anoniem

Guest
Haai meiden,

Ik ben nu zo'n 6 weken zwanger! (jippie!!) Toch is er een maar...ik wil ook niet zeuren maar ik voel me ECHHTT niet okey! Ben steeds SUPERRR moe, misselijk en heb echt nergens zin in!
Nu was ik vandaag in de drogisterij en zag ik VSM mama staan...
Ook voor als je heel misselijk bent, je neemt dan 3 pilletjes in en moet hier even op zuigen 3x daags.. kan dit kwaad??

Ik ben nog zo pril zwanger...ben zo bang dat het mis gaat! Voel me zo enorm klote!!
Heb steeds buikpuin...ben dan bang voor een miskraam..

Toch zeiden ze in het ziekenhuis dat het vruchtje er goed uit zag, je bent echt zwanger zei de dokter :D
wat zeggen jullie ervan??

hoop op reactie's!!! :D

Liefs Inanna

haaay
allereerst wil ik je even feliciteren hihi

ik ben gewoon begonnen met foliumzuur, en toen ik daarmee moest ophouden , .. had ik vsm mamma .. ik weet niet of het helpt tegen misselijkheid .. en of het al mag ..
(ben zelf nl niet misselijk geweest)
liefs Joy ..
30 wk

Hoi Inanna!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben de 1e weken ook behoorlijk beroerd geweest en heb toen die bolletjes geslikt. Dat hielp wel! (Ik ben nu 10 weken) De medewerker van de drogisterij zei dat het geen kwaad kon voor het kindje, dus daar ben ik dan maar gewoon vanuit gegaan.
Misselijkheid trekt bij mij nu een beetje weg, hopelijk voor jou ook over een paar weekjes!

Fijne zwangerschap.

Groetjes,
Dubio82

vraag het voor de zekerheid even na bij de apotheek.
ik had wat anders, anti mug. de drogist zei kan prima, maar de apotheek raadt alles met deet erin sterk af.

dus sindsdien vraag ik echt alles ook na bij de apotheek, niet iedereen in de drogisterij weet alles. en denk dat ze dneken het is homeopatisch dus zal wel geen kwaad kunnen.

Terug
Bovenaan