Vsm tegen verkoudheid

Goedemiddag,

Mijn dochtertje is nu 3 maanden en is al sinds zij een maandje ia verkouden, ben al paar x naar de dokter geweest maar hun zeggen steeds hetZelfde dat het wel overgaat.
Maar ik vind 2 maanden verkouden zijn toch best lang voor zo een kleintje.
Mijn vraag is nu eigelijk of iemand ervaring heeft met producten van vsm Zoals de tussikind siroop en de nisykind tabletjes, wil graag weten of het helpt en of het geen kwaad kan aangezien Ze nog zo klein is.

Alvast bedankt xxx
 
Kleine kinderen gaan vaak van de ene verkoudheid over naar de andere. Zo lijken ze heel lang verkouden maar eigenlijk zijn het meerdere verkoudheden zo kan het zelfs lijken of ze tot wel 4/5/6 maanden verkouden zijn. Zo heeft mijn huisarts het uitgelegd.
 
 
Hier hetzelfde verhaal. Nu ook al bijna 2 maand verkouden
 Heb wel tussikind siroop, maar vind dat dat niet echt werkt. 
Denk je dat ze er bijna vanaf zijn begint het weer. Schijnt heel normaal te zijn en moet vanzelf weer over gaan.
 
Lieve mama's en ''mama's-to-be'',
Het zou super zijn als jullie deze enquête (die minder dan 5 minuten duurt) voor mij kunnen invullen! Door het invullen van deze enquête maak je ook meteen kans op een waardebon van €10,- voor het kindercosmetica merk LaLinda!
Dankjewel!!

https://maastrichtuniversity.eu.qualtrics.com/…/SV_3ay6NnEq…
Ps: de originele enquête is in het Engels maar je kan de taal ook omzetten naar Nederlands
 
Terug
Bovenaan