vuilnisbakken niet geleegd deze week!

A

Anoniem

Guest
In verband met de sneeuw en vorst zijn bij ons deze week de vuilnisbakken niet geleegd. Ik heb net op de site gekeken en ´burgers worden verzocht de containers niet buiten te laten staan en binnen te halen ´   en verder stond er nog ´omdat deze week de containers niet geleegd zijn is het volgende week toegestaan een zak naast uw container te plaatsen ´.

EEN ZAK????!!! Ik heb potjedosie (ik zal het netjes houden hier!) 2 kinderen in de luiers en we hebben de jaarwisseling gehad (met visite; dus een hoop afval). Ik heb nu al 2 vuilniszakken die ik niet kwijt kan en ik moet nog tot woensdag?
Ik heb er alle begrip voor dat die mensen ook veilig hun werk moeten kunnen doen, maar ze zijn nu weer begonnen met legen van containers; dan werken ze toch een keer wat extra? Ja sorry, ik weet het, het zal best een zwaar beroep zijn, maar dan hadden ze een ander vak moeten kiezen hoor!

x van een zeer gefrustreerde mama miranda

O, wat irritant zeg, kan me de frustratie voorstellen, maar als ik jou was zou ik gewoon meerdere zakken ernaast plaatsen, zorg ervoor dat er geen post inzit met jou naam erop dan kunnen ze nooit achterhalen (bewijzen) van wie de zak is. En bovendien vind ik ook dat ze niet kunnen zeggen maar 1 zak ernaast als ze na de jaarwisseling nog niet jou bak hebben geleegd.
Nou maak je niet, die mensen doen ook maar gewoon hun werk!

Groetjes van Sonja

in de laatste zin vergat ik een woordje,
moet natuurlijk zijn: maak je niet druk!

Wij waren twee weken geleden vergeten de bak buiten te zetten. Toen hebben we de vuiliszakken maar in de schuur gezet (waren er twee) en op ophaaldag bij anderen in de container gepropt.

Ik vind 1 zak ook wel erg weinig. Maar als je inderdaad gewoon zorgt dat er geen post of iets anders waaruit blijkt dat die zak van jullie is, zou ik gewoon alles bij de container zetten. Ik bedoel, ze laten ze heus niet staan, en ze kunnen dan geen bewijs meer vinden dat die zak van jullie is.

Die vuilnisophalers kunnen er natuurlijk ook niks aan doen. Er zit altijd een poppetje boven die de planning maakt, en dit soort rare dingen bedenkt.

Irritant he! Gelukkig werken ze hier gewoon door! Ik heb een grote container voor afval en die zit altijd tot de nok toe vol, zou niet weten waar ik dan de rest moet laten.

groetjes Maris

Hoi
Wat een rare actie zeg! Logisch dat dat irritatie op wekt!
Het is niet te hopen dat het nog 2 maanden blijft vriezen dan...wat zal het land dan een t.....zooi worden!

x anouk

Hoi Miranda,
ik kan me je frustratie goed voorstellen hoor. Met kinderen en de feestdagen loopt het gewoon erg op dat vuilnis. Wel vreemd eigenlijk dat ze vanwege de vorst en sneeuw niet komen ophalen...met een beetje pech kan dat dus de hele winter zijn!

Hier in de buurt hebben ze een keer overgeslagen in de week van oud & nieuw en kwamen ze de zaterdag erna. Maar toen had ik al een overvolle container en 1 zak bij de buren. Ik heb zelfs 1 zak naar een flat hier vlakbij gebracht, daar hebben ze grote containers voor de deur staan en daar heb ik het gewoon ingegooid. Echt super vervelend als er niet opgehaald wordt!

groetjes Tamar

Hoi Miranda,

Bij ons het zelfde verhaal. Maar maak je niet druk. Ik heb gebeld en toen vertelde ze mij dat we extra zakken naast de bak mochten zetten (met nadruk op zakken). De berg zakken groeit hier flink in de achtertuin...

Nu maar hopen dat het dinsdag wel te doen is voor de mannen en vrouwen van het afval team!

X Linda

Terug
Bovenaan