vuurrode billetjes!

A

Anoniem

Guest
hallo,
mijn zoontje van 8 maanden heeft momenteel van die verschrikkelijke spuitluiers, waardoor zijn billetjes vuurrood geworden zijn en het doet heeeeeel veel pijn. ik gebruik sudocreme en zorg ervoor dat zn billetjes telkens droog zijn als ik een nieuwe luier omdoe bij hem. ook laat ik hem elke dag even lekker zonder luier, en ga ik sávonds lekker in bad zitten met hem. dit geeft ook verlichting. hebben jullie nog goeie andere tips.... let me know!
thanx
daphne

He Daphne,

Wat vervelend zeg voor je zoontje. Onze dochter heeft er een week geleden ook erge last van gehad. Maar gelukkig zijn haar billen weer helemaal zacht en roze.
Kijk eens bij de topic open kontje daar staan een heleboel tips waar je vast iets aan hebt. Ik heb daar ook verschillende dingen van geprobeerd.

Succes ermee
Groetjes Anninas

He Daphne,

Probeer mijn dip van de hydrofiele luiers.......staat onder topic: *kapot kontje'. Helemaal onderin. Kan je garanderen dat het na 1 nacht al veel en veel beter is.

Knufje 1981

Juist met rode billen/open billen, niet in bad gaan zitten. En zeker geen zalfjes smeren! Dit houdt het namelijk week en nat. Maizena of talkpoeder doet wonderen, dan droogt het in.

Hoi Daphne,
je moet even kijken of je niet allemaal rode stipjes ziet (soort eilandjes vorming) het kan dan zijn dat het een infectie is en dit gaat niet weg dmv huis-tuin en keukenhulpjes. Dan moet je echt even langs de huisarts gaan en dan krijg je een creme waarmee het weggaat.
Had mijn dochtertje nl. ook, ik had al van alles geprobeerd maar het ging dus niet weg en wel met de creme van de HA.

groetjes van Sonja

h0i;

Alles echt gaat om de r00d echt geen zalf cremr`s smeren.
Wat bij mij hielp taLkp0eder en naast me zit er een vriendin van mij zij zegt Maizena : )
We h0pen dat het weer beter wordt..

Groetjes m0eder van Esila...

Terug
Bovenaan