vuurrode wangen................. tandjes?

A

Anoniem

Guest
merelis al een paar dagen heel onhrustig.
wordt inene 's nachts weer wakker, heeft de hele dag rode wangen   kwijlt en produceert me poepluiers.
Zouden dit de voortekenen van tandjes kunnen zijn.
 Er is nog niks te zien of te voelen heb al wel dentinox geprobeerd dan is ze een poosje wat rustiger.
Ze is gisteren 4 maanden geworden.

Het zou kunnen dat het aan het werken is. Je kunt haar een goede bijtring geven (ik heb een gewone gegeven, geen koude).
Feline had hier last van toen ze een maand of 6 was (een paar dagen) en heeft pas 2 weken later haar eerste tandje gekregen.

groetjes Mariska

Hallo,

Daan is ook bezig met zijn eerstje tandje. Hij heeft ook rode wangetjes, z'n poepstinkt giganties en hij is erg huilerig. Ik doe nu wel af en toe zalf er op wat eventjes helpt en hij heeft een bijtring. Maar hij lijkt liever op zijn eigen hand te kouwen. Bij hem voel je wel al een bobbel zitten.
Sterkte er mee! Hopen dat ie gauw door komt.

groetjes sylvia

jep tandjes! Hopelijk zetten ze snel door, kan best hoor met 4mndn, Feline was 4.5 mnd en had er al 2 ( in 3 dgn tijd)

gr janneke

hoi,
onze Cas heeft dezelfde verschijnselen, alleen al een klein maandje. Dit herken ik wel van onze eerste (we hebben echt alle tandjes uitgebreidt gevierd met de nodige doorwaakte nachten, lekkage van poepbroeken, etc.....)
Cas doet het lekker op chamodent en hij krijgt dentinox 's avonds voor het slapen gaan.
sneu he, dat het krijgen van een melkgebit waar je maar een aantal jaar mee doet zoveel pijn veroorzaakt.

groetjes,
Stanneke

Nou dan heeft die van mij ook last van tandjes krijgen. Hij poept drie keer per dag en soms zo dun dat het meteen uit de luier loopt. Ik dacht even dat het aan de luier lag, maar net had hij net een schone aan en een kwartier later zat ie vol en stond ik de kleertjes weer uit te wassen ;-)

Vandaag ook erg huilerig en ik voel wel wat bobbels, maar niet op een specifieke plek eigenlijk.
Hij lijkt ook hongeriger te zijn dan normaal, zou dat door het drie keer poepen komen?

Hoi, dames

Daantje heeft een paar dagen geleden haar eerste tandje gekregen! Ze was al zeker een maand flink aan het kwijlen en op een bijtring bijten: ho maar! Haar eigen handjes vond ze veel interessanter,ha,ha,ha. Ik heb wel een vraagje: als een tandje doorgebroken is, hoe lang duurt het dan voordat dat tandje helemaal zichtbaar is? (nu is het bovenste richeltje doorgebroken.

Groetjes, Linda

Merel vind zo een bijtring maar niks. Ze weet niet wat ze ermee aan moet.
Heb nu een vochtig doekje in de koelkast gelgd. Die geef ik dan aan haar om op te sabbelen. Dat vind ze wel lekker.

Terug
Bovenaan