Hallo allemal,
Ik heb even iets waar ik een beetje mee zit,en wat misschien niet nodig is.
Ik ben vandaag 28 weken zwanger en ik heb een erg beweeglijk kindje in mij.
Het reageerd erg op harde en plotselinge geluiden.
Nu las ik pas ook ergens dat ze het in een kroeg of discotheek(ga ik nu niet meer heen) niet zo naar hun zin hebben.
Vanavond zijn wij uitgenodigd bij vrienden erg gezellig,in een straat waar enorm met vuurwerk word geknald en allemaal erg kort op elkaar. Onze mannen hebben zelf ook een erg groot pakket gekocht.
Wat is nu wijsheid?
Zou ik echt binnen moeten blijven voor de gemoedstoetstand van mijn kleintje of went die kleine eraan na een tijdje?
Ik hoop op wat reactie,s want ik weet niet wat ik er mee aanmoet! En om de verloskundige te bellen! Is niet raar hoor,maar ik probeer het eerst zo.
Dankjulliewel, en allemaal een gezellige avond en een goede jaarwisseling!!!!
Dit word een spannend jaar voor ons!
Groetjes Lena
Ik heb even iets waar ik een beetje mee zit,en wat misschien niet nodig is.
Ik ben vandaag 28 weken zwanger en ik heb een erg beweeglijk kindje in mij.
Het reageerd erg op harde en plotselinge geluiden.
Nu las ik pas ook ergens dat ze het in een kroeg of discotheek(ga ik nu niet meer heen) niet zo naar hun zin hebben.
Vanavond zijn wij uitgenodigd bij vrienden erg gezellig,in een straat waar enorm met vuurwerk word geknald en allemaal erg kort op elkaar. Onze mannen hebben zelf ook een erg groot pakket gekocht.
Wat is nu wijsheid?
Zou ik echt binnen moeten blijven voor de gemoedstoetstand van mijn kleintje of went die kleine eraan na een tijdje?
Ik hoop op wat reactie,s want ik weet niet wat ik er mee aanmoet! En om de verloskundige te bellen! Is niet raar hoor,maar ik probeer het eerst zo.
Dankjulliewel, en allemaal een gezellige avond en een goede jaarwisseling!!!!
Dit word een spannend jaar voor ons!
Groetjes Lena