Vuurwerk?????????

Hallo allemal,

Ik heb even iets waar ik een beetje mee zit,en wat misschien niet nodig is.
Ik ben vandaag 28 weken zwanger en ik heb een erg beweeglijk kindje in mij.
Het reageerd erg op harde en plotselinge geluiden.
Nu las ik pas ook ergens dat ze het in een kroeg of discotheek(ga ik nu niet meer heen) niet zo naar hun zin hebben.
Vanavond zijn wij uitgenodigd bij vrienden erg gezellig,in een straat waar enorm met vuurwerk word geknald en allemaal erg kort op elkaar. Onze mannen hebben zelf ook een erg groot pakket gekocht.
Wat is nu wijsheid?
Zou ik echt binnen moeten blijven voor de gemoedstoetstand van mijn kleintje of went die kleine eraan na een tijdje?
Ik hoop op wat reactie,s want ik weet niet wat ik er mee aanmoet! En om de verloskundige te bellen! Is niet raar hoor,maar ik probeer het eerst zo.

Dankjulliewel, en allemaal een gezellige avond en een goede jaarwisseling!!!!
Dit word een spannend jaar voor ons!

Groetjes Lena

Hallo Lena,

Vorig jaar was ik op 31 december al bijna 41 weken zwanger. Mijn kindje was niet zo bewegelijk, maar werd om 12 uur helemaal gek in mijn buik. Ik heb wel even buiten gestaan, maar ben snel naar binnen gevlucht en moest echt even gaan zitten om haar weer tot rust te laten komen.

Groeten,

Yvonne

Hoi Lena,

Ik heb het zelf gehad op een bruiloft. Toen stond er ook steeds een man  met een gitaar precies naast mij hard te spelen en te  zingen. Het kindje in mijn buik ging onwijs te keer. Later hoorde ik dat het kindje er erg gestresst van kan worden en dat dat niet echt goed is. Maarja.......het is maar 1 keer oud en nieuw 2005, dus als jij toch naar het vuurwerk wilt kijken moet je dat gewoon doen. Het lijkt mij van 1 keer dat dat toch geen kwaad kan voor je kindje maar ik zou maar niet in de buurt gaan staan van zo'n duizendklapper..........hahahaha!!!!

Fijne avond!

groetjes, Karin (38 wk)

Hoi,
Als ze nog in de buik zitten, kan plotsling geluid ze laten schrikken. Weet niet of dat zo erg is. Zou gewoon kijken of het gaat. Wordt de kleine te wild, kun je altijd nog naar binnen gaan.
Wat betreft discotheken en kroegen: wat daar niet goed is voor het ongeboren kind zijn de bastonen die trillingen veroorzaken, niet zo zeer het geluid. Dus niet de hardheid van geluid, maar de trilling die het veroorzaakt.
Groetjes Ivy

Terug
Bovenaan