Vuurwerk

Steken jullie vuurwerk af of houd je er helemaal niet van?

Mijn man knalt graag het nieuwe jaar in, maar ik vind het doodeng, dus soms hebben we wel vuurwerk maar niet veel. Het liefst heb ik dat we geen vuurwerk afsteken, maar mijn man vindt het geweldig dus dan moet je een middenweg zoeken, hihi, dus waarschijnlijk gaat ie een "beetje" afsteken.

Jullie?

Hier absoluut geen vuurwerk. Ik kan daar dus echt geen geld aan uitgeven. Vind het zo verschrikkelijk zonde. Zeker omdat wij in een hele aktieve wijk wonen en er dus toch meer dan genoeg te zien is. Gelukkig denkt mijn man er net zo over.

wij hebben ook geen vuurwerk, ook eigenlijk wel omdat er in onze buurt (van mijn broer, waar we doordoen) ook altijd heel veel de lucht in gaat.
we knallen toch wel het nieuwe jaar in hahahah.

allemaal een goede jaarwisseling gewenst en een voorspoedig 2010

hier geen vuurwerk, in nederland hadden we altijd wel wat maar hier niet. Oudejaar wordt hier ook niet zo uitbundig gevierd, in de grote steden wel maar dat kun je niet zien als je buiten staat. Daarnaast kun je het hele jaar door vuurwerk kopen/afsteken dus waarom dat om 12 uur snachts doen als het bere koud is!
Daarnaast vind ik het ook zonde van het geld, misschien volgend jaar een paar sterretjes voor Alice?

Groetjes ALberdien

Ik heb er ook een hekel aan en mijn man ook want die heeft nu niet echt een fantastische fijne motoriek dus die vindt het zelf ook een beetje eng.
Gelukkig is er bij ons ook genoeg te zien in de wijk!

Groetjes,
Maike

Vuurwerk leuk..maar wij kijken liever naar het geld van een ander in de lucht!!!
hahah
Nee, zonde vind ik het ook.
en idd genoeg buren die het wel doen!
Gr Rina

Hier geen vuurwerk
Ik vind het echt leuk om naar te kijken maar vind het echt zonde om er zelf geld aan uit te geven.
We gebruiken dat liever voor andere dingen.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan