wát een ravage!!!

Hoi Meiden!

Hopelijk alles goed bij iedereen? Hier is alles prima, afgezien van een
verkoudheid die het hele gezin in zijn greep heeft, inclusief de
baby's... Zielig hoor!

Maar goed, waar ik het even over hebben wilde: Zijn jullie tijdens het
bevallen ook aan een metamorfose aan het geslachtsorgaan onderworpen
geweest??? Mijn God!!

Ik ging vanmorgen de 'schade' eens bekijken met een spiegeltje, maar ik
herken mezelf niet meer van onderen!! De bevalling is nu 5 weken
geleden, dus het wordt ook niet meer als vanouds, volgens mij. Mijn
partner en ik hebben nog niet gevreeën, maar dat zal ook wel heel
anders gaan voelen, dat kán bijna niet anders...!!

Bovendien moet ik als ik moet lachen vaak heeeeeeel hard rennen om op
tijd op de wc te zijn en ik hoorde vanmorgen van een vriendin dat zij
na haar bevallingen (nu 18 en 20 jaar geleden) nooit meer 'lek-vrij' is
geweest, bekkenbodem-oefeningen ten spijt... WOOOAAAAHHH!!! Dat vind ik
maar niks!!

Zijn er lotgenotes??

groetjes van Sisi.

hoi,
lekker onderwerp he? Nou ik kan je vertellen dat het bij mij niet anders is!
Ook 5 weken geleden en ook bij mij een totale metamorfose! Ook wij hebben nog geen sex gehad, maar ik vrees er bijna voor dat dat nooit meer gaat lukken. Al het weefsel daar van onder en met name de ingang is zo hard! is dat bij jou ook? Ik heb nog dagelijks pijn als ik lang stil moet zitten of staan. Of als ik een verkeerde beweging maak.
De pijn is niet meer te vergelijken met de eerste 2 weken, mar toch, weg is het nog niet.
Nou op een goede afloop zullen we maar zeggen!
groeten Elke

hey sisi

wat leuk te lezen dat alles goed gaat hoor
alleen beetje jammer van de griep\

bij mij begint het er van onderen een beetje normaal uit te zien

vriend lief heeft vandaag wat draad weggenkipt die los zaten en aan het irriteren waren

wij hebben ook nog niet gevreen hoor maar dat komt ook wel doordat ik gehecht ben denk ik.

1 dec terug naar gyn dus we zullen zien

ik lek gelukkig niet   daar ben ik wel blij om

ben nog altijd op tijd bij de wc

Ik heb de schade nog niet opgenomen daar beneden, haha! Maar ik verwacht (hoop!!!!) weinig schade te zien, want ik ben niet geknipt of gescheurd. Misschien flubbert het wel heel erg bij mij...o jee!
Hier ook nog geen sex gehad, maar ik vloei nog. De bevalling is bijna 3 weken geleden.
Oefeningen voor de bekkenbodem vergeet ik steeds te doen. Vind het ook wel lastige oefeningen.....hoe doe je het ook al weer precies?! Het 'lekken' wordt gelukkig al wel wat minder. Vlak na de bevalling liep het er letterlijk gewoon uit.
Lekker verhaal he?!
Hahaha.....
Nou meiden, succes met de 'ontplofte egels'........
Patricia

Hoihoi,

Tja, van onder ziet het er niet bepaald uit als vanouds. Komt ook nooit meer goed zei de kraamhulp.... Ach...

Wij hebben ook nog niet gevreeën. Vloei wel niet meer. Bevalling is nu bijna 5 weken geleden.

Groetjes Willemijn.

hihi, soms ben ik toch wel blij dat ik een keizersnede heb gehad, want die ravage is me bespaard gebleven. Bij mij is helaas het deel er boven, mijn onderbuik, een ravage... blubber, met striae en een grote ritssluiting...

Maandag ben ik op controle bij de gynaecoloog geweest en ik mag nu alles weer. Dus ik ga vandaag maar weer voorzichtig beginnen met buikspieroefeningen. Seks is er bij ons tot nu toe ook nog niet van gekomen. Ik ben nu bijna 7 weken geleden bevallen en ben bij 4 - 5 weken gestopt met vloeien. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje bang voor, het is verdorie net of je voor het eerst seks gaat hebben haha. Maar een van de redenen is dat ik niet meteen weer zwanger wil raken en condooms raken bij ons altijd kwijt of ze gaan kapot... ik kan pas bij 8 - 12 weken een spiraaltje laten zetten (gyn zei dat ie er voor die tijd net zo hard weer uit komt vallen). Dus ik ga over een paar weekjes een afspraak maken en voor die tijd maar stuntelen met rubbers...als het er binnenkort een keer van komt.

groetjes kim

Hallo allemaal,

Ik vond het er bij mij al vrij snel goed uitzien. Ben ingeknipt en heb er weinig last van gehad. Helaas heb ik vorige week een infectie bij mijn knip gekregen en moest ik opgenomen worden en zelfs met spoed onder het mes om dit weg te halen. Had hoge koorts, opgezette lymfeklieren en het ergste van alles heeeel veeel pijn.
Ben nu voor mijn gevoel terug bij af. Weer wachten tot het genezen is. Heb er echt de balen van maar het is niet anders. Ze weten niet waardoor het gekomen is maar ik ben doorregen gehecht dus niet  allemaal met losse knoopjes maar meer zoals een stiksel. Klinkt heel krom als ik het teruglees maar weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven. Waarschijnlijk is er dus iets mis gegaan bij de onderhuidse hechting. Hebben ze het niet goed schoon gemaakt en dus vuil onder mijn huid gesloten. En bedankt!!
Ik moet er ook  nog even niet aan denken om met mijn vriend naar bed te gaan. Gelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden maar het is behoorlijk frustrerend. Mijn vriend heeft er helemaal geen problemen mee maar ik dus stiekem wel. Hormonen!!!

Groetjes

Meiki

Terug
Bovenaan