Wèèèh, geen duivels maar....???

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

vandaag dag 3 na NOD. Niets te bekennen van zwschapkwaaltjes en vanaf gisteravond roze slijm bij afvegen. Dus dacht ik vanmorgen wel met de duivels op te staan, maar niets hoor en temp is nog steeds hoog.   ZOOOO onzeker. Had ik juli ook roze slijm, maar toch zwanger.(helaas mk). Nu voel ik me niet zwanger als toen, maar waar zijn die F#cking duivels dan. Durven nog niet te testen. Bang dat hij positief is en dag later toch ongi word. Ben nog van de rel van de mk deze zomer. Kan er niet nog 1 verwerken denk ik.
Kan wel janken, wat een vervelende situatie. Wordt gewoon obsessief!!
Woon niet in de buurt van vrienden en familie  dus effe afleiding scoren vandaag zal moeilijk worden.
Ronde 9 leek me een prima ronde voor een gezonde zwschap (1 tm 8 ook trouwen hihi), maar vrees dat het toch niet zo is.
xxx Annette

He Anette!

Kom op meid, probeer je twijfels aan de kant te zetten en toch te genieten van het feit dat je overtijd bent!

Ik weet dat het makkelijker lijkt als ik het zo zeg. Ik weet ook dat de vrouwelijke inuitie zo vaak goed is.
Zelf ben ik in mijn laatste zwangerschap heel onzeker geweest en heb ik vaak he tgevoel gehad dat het niet goed zat. Helaas was dit ook zo. Bij de 20 weken echo waren ernstige afwijkingen te zien en 2 weken later ben ik bevallen van Jona. Hij had trisomie 18.

Maar blijf aub positief!! Dat is belangrijk voor jezelf. Heb vertrouwen in je lichaam!

Liefs marianne

Terug
Bovenaan