wéér zwanger?

Hallo Dames,

Ik ben 5,5 week geleden bevallen van een geweldige dochter! Alles gaat prima en ik ben zelf ook weer heel snel opgeknapt. Ik ben alweer gestart met de pil (Marvelon), maar nadat we 2x seks hadden gehad, kwam ik erachter dat de 1e strip niet betrouwbaar zou zijn... Ik zit nu toch wel een beetje in de zenuwen want nu alweer zwanger... ik moet de bevalling nog verwerken! En het duurt no 3 weken voordat ik een test kan doen!

Zijn er hier verder nog meer dames die ook heel snel na een zwangerschap weer zwanger zijn geraakt en hoe zijn jullie ervaringen?

Verder wens ik iedereen een geweldige zwangerschapsperiode toe en een voorspoedige bevalling!
 
Ik heb deze ervaring niet, maar je hoort wel vaak dat je erg vruchtbaar bent vlak na je zwangerschap. Ik zou er dus maar voor de zekerheid echt wel rekening mee houden.
 
Hoi F.

Wanneer ben je begonnen met de pilstrip, eerste dag van je menstruatie? Of heb je deze nog niet gehad? Zoja, dan is er niets aan de hand en is de pil veilig.

gr.liesbeth
 
Hoi F,

Meestal moet je lichaam eerst even bijkomen van de bevalling voordat je weer vruchtbaar bent hoor. Ik zelf had mijn eerste eisprong 2 maanden na de bevalling bij de eerste, na 3 maanden bij de tweede en ik ken genoeg meiden de het nog veel later hadden. Geef je bv? Dan duurt het meestal ook wat langer.

Succes.

Groetjes,
Michelle.
 
Ik had mijn menstruatie al met 5 1/2 week te pakken ondanks volledige borstvoeding, bv geven is geen vorm van anticonceptie dus blijft het nog steeds afwachten. Sterkte!
 
Hoi,

Je kunt ondanks dat je nog niet ongesteld geweest bent wel degelijk zwanger raken hoor! Heeft je vk of gyn je daar niet op gewezen.

Ik ben 4 1/2 maand geleden bevallen en zit te wachten of mijn menstruatie. Wij gebruiken condooms, maar ik ben dus nog niet ongesteld terwijl ik het steeds na 4 weken was.

Nu na 5 1/2 week nog niks.

Ik zou het niet echt heel erg vinden als ik zwanger zou zijn, alhoewel ik er niet bewust voor zou kiezen nog.

S.
 
Terug
Bovenaan