Wél of Niét ziek????

A

Anoniem

Guest

Ik heb een vraag aan alle dames met een  beginnende zwangerschap......

Het is voor mij heel belangrijk om te weten hoe je jezelf voelde de eerste   2 a 3 weken na de bevruchting..... al misselijk, moe, ziek enz enz...........

Help me.......... Ik hoor graag hoe je jezelf voelde..... xxx

hoi hoi

ik ben vorig jaar zwanger geweest maar heb helaas een miskraam gehad
wel was ik in de zwangere periode heel moe en emotioneel verder had ik nergens last van

vanwaar wil je het weten?

groetje s

Omdat ik er eigenlijk het liefste Nú voor zou willen gaan, maar dat ik over zes weken ga trouwen, en niet ziek of moe  wil zijn op de bruiloft...........

Ik twijfel enorn, misschien heb ik wel nergens last van.............. dat is het shitte..... ha haha

hoi,
dat is een beetje lastig te zeggen. De 1 is namelijk meteen kotsmisselijk en moe.. en de ander merkt helemaal niets. Dat is per persoon verschillend!
Ik wens je iniedergeval een hele fijne bruiloft!

xxxje

Je kan er ook niet vanuit gaan dat het in één keer raak is natuurlijk...

Als je helemaal zeker wilt zijn dat je je goed voelt, dan zou ik er nog niet voor gaan.
Zou toch vervelend zijn als je je k** voelt op de grote dag!

Maar, aan de andere kant is er niet altijd een excuus om nog even te wachten met stoppen?

xx Es

nee ik wil er echt 100% voor gaan, ik wil het écht, maar ik weet niet of ik het aandurf, mocht het meteen raak zijn.........
                                                        en dus ziek worden / of hele dag LAM... PFF

Misschien nog mensen die aan mij willen vertellen of ze de eerste 2 a 3 weken ziek zijn geweest, dus helemaal in het begin van de zwangerschap.....

Ik ben heel erg benieuwd.... ik hoor het wel , en succes met klussen ;)

PLEASE meiden help me ff, door me te vertellen of je de eerste 2 weken, of 3 weken van je zwangerschap iets merkte...............................

PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE

Terug
Bovenaan