wéér miskraam?

Als het goed is ben ik nu 7wk.zw.,na een miskraam waarbij ik in de 5de wk.zat.Nu heb ik ineens last van diaree,krampen en wat meer last van mijn borsten.En uitgerekend dà ¡t heb ik altijd als ik ongi moet worden.Ben nu dus heel bang dat het weer mis zal gaan.
Of zit ik me gewoon gek te maken voor niets?

Het zijn ook echte zwangerschapskwalen. Ieder lichaam is anders. Hoop voor jou dat het echte zwangerschapskwalen zijn. Hoelang is je je mk geleden? Ben je vrij snel zwanger geraakt?
Nou succes.

Ik ben na de mk niet meer ongi geweest,maar de verl.zei dat ik 7wk.was.Naar mij idee is het 5wk.Na mk drie dagen wat gevloeid en na anderhalve week was hcg al weg,paar dagen later weer terug

Volgens huisarts heerst er buikgriep,ik ga er maar van uit dat het dat is,en ja je hebt gelijk Biate het zijn ook zwangerschapskwalen.Ik maak me er ook veel te druk om.

Hee Hester,

Ik kan me je ongerustheid zo goed voorstellen, na wat je allemaal meegemaakt hebt, heb je al een afspraak voor een Echo??
Een goede echo kan je ongerustheid voor een groot gedeelte wegnemen.
Ik zou het zo fantastisch vinden als je een zorgeloze zwangerschap, krijgt.
Zit je al op een maand-forum?
Ik ga voor je duimen dat dit alleen maar een onschuldig buikgriepje is,

liefs Jeanette

Ben jij de Hester van het april-forum?
Net als ik?

Wat leuk voor je dat je weer zwanger bent.
Ik kan me je onzekerheid ook heel goed voorstellen hoor, helaas heb jij het ook meerdere malen moeten meemaken.
Dus niet meer dan logisch dat je je druk maakt.

Zelf heb ik last van de buikgriep, hoewel ik nu wel weer aan het eten ben hoor, maar ik voel dat ik nog niet helemaal beter ben.
Laten we maar hopen dat je dat gewoon hebt.

Gr. Ariane

Terug
Bovenaan