Wéér ongesteld geworden.

<p>Hoi,</p><p>Ik begin hier een topic om even van me af te schrijven. </p><p style="text-align: left;">3.5 jaar terug gestopt met de pil. Zo van what happens, happens. Na een tijdje effectief begonnen met zwanger proberen te raken. Dat duurt nu ook al zo'n 1.5 jaar. 1e consult gehad bij fertiliteitskliniek. 1e testen was niks aan de hand, nog maar een half jaar zelf proberen. Nu ik voor de zoveelste x weer ongesteld word begin ik de teleurstelling steeds meer te voelen. Om ons heen word iedereen zwanger en ik kan daar heus blij voor zijn, maar het doet pijn. Wij willen dat ook zo graag. Het half jaar is bijna voorbij en dan gaan we weer richting de kliniek, bang voor het traject wat misschien komen gaat. </p><p>X</p>

Hee,
Ik begrijp je gevoel helemaal! Sinds maart 2017 van de pil af. Sinds juni 2018 aan de clomid. Heb 2 missed abortions gehad waarvan de laatste alweer 6 maanden geleden. 
Iedere maand is weer een teleurstelling en vraag ik mijzelf af hoelang ik dit nog vol kan houden. 
maar de kinderwens is te groot. 

gelukkig hebben we nog meer medische opties maar dat wachten continu is gewoon zo vermoeiend.
Zwangerschappen in mijn omgeving vind ik ontzettend moeilijk. Ik ben blij voor hun maar het triggert iedere keer weer mijn eigen verdriet. 

Houd de moed erin! Ook wij krijgen ons eigen kindje! 

X

Hoi dames, ik ben nieuw hier en lees met jullie mee. Ik ben dan al wel gezegend met een dochtertje van 2, en een jaar geleden gestopt met de pil miskraam gehad en daarn nog steeds niet zwanger geworden. Lijkt alsof ik een jaar lang in een soort van roes heb geleefd. 

ik schrik ook gewoon iedere keer als ik naar de wc ga en bloed tref.  Vind de laatste week van nod dan ook heel spannend, lijk van alles te voelen maar toch iedere keer weer die duivels. 

Duim oprecht dat we in 2020 allemaal een positieve test in onze handen mogen krijgen. We mogen niet opgeven hoe zwaar het ook is... 

Terug
Bovenaan