<p>Hallo dames, </p><p> </p><p>20 januari kwam ik in het ziekenhuis terecht waarna ik door een echo wist dat ik een eisprong had. <br />21 januari heb ik deze gevoeld. <br /><br /></p><p>27 januari begonnen we met de verhuizing. <br />28 januari voelde ik een menstruatiekramp. Zei tegen m’n vriend dat ik ongesteld moest worden. Achteraf gezien was dit dus de innesteling. <br /><br /></p><p>In februari kreeg ik de eerste 2 echo’s bij de Gyn. Zij kwam uit op dezelfde termijn als ik dacht. Toen dus 7 weken. <br /><br />Een week later wederom een echo bij de Gyn: 8w1d</p><p> </p><p>vorige week vrijdag verdwenen alle symptomen, waarna ik op 8w3d een echo kreeg bij de vk. Zij kwam uit op 7w5d. <br /><br /></p><p>vandaag had ik weer een echo. Ze kwam uit op 8w3d. <br /><br /></p><p>Nu ben ik na 2 echo’s al een week teruggezet, wat ik erg vreemd vind, omdat mij verteld is dat alle embryo’s tot 14 weken gelijk groeien. <br /><br /></p><p>hebben andere dames dit meegemaakt? Wat kwam hier later uit? Op alle echo’s was er een perfect kloppend hartje zichtbaar! </p><p> </p>