Wéér teruggezet!

<p>Hallo dames, </p><p> </p><p>20 januari kwam ik in het ziekenhuis terecht waarna ik door een echo wist dat ik een eisprong had. <br />21 januari heb ik deze gevoeld. <br /><br /></p><p>27 januari begonnen we met de verhuizing. <br />28 januari voelde ik een menstruatiekramp. Zei tegen m’n vriend dat ik ongesteld moest worden. Achteraf gezien was dit dus de innesteling. <br /><br /></p><p>In februari kreeg ik de eerste 2 echo’s bij de Gyn. Zij kwam uit op dezelfde termijn als ik dacht. Toen dus 7 weken. <br /><br />Een week later wederom een echo bij de Gyn: 8w1d</p><p> </p><p>vorige week vrijdag verdwenen alle symptomen, waarna ik op 8w3d een echo kreeg bij de vk. Zij kwam uit op 7w5d. <br /><br /></p><p>vandaag had ik weer een echo. Ze kwam uit op 8w3d. <br /><br /></p><p>Nu ben ik na 2 echo’s al een week teruggezet, wat ik erg vreemd vind, omdat mij verteld is dat alle embryo’s tot 14 weken gelijk groeien. <br /><br /></p><p>hebben andere dames dit meegemaakt? Wat kwam hier later uit? Op alle echo’s was er een perfect kloppend hartje zichtbaar! </p><p> </p>

Je precieze uitgerekende datum wordt ook pas bepaald bij de 12wkn echo. Ala je een mooi kloppend hartje hebt gezien zou ik proberen je niet al teveel zorgen te maken. En als je twijfelt kun je altijd de vk of gyn bellen! 

Ik heb met ovulatie tests mijn cyclus in de gaten gehouden, weet precies mijn eisprong en ben dus juist een week vooruit gezet... Het zou kunnen liggen aan een hele snelle innesteling bij mij, waarschijnlijk bij jou juist een langzamere innesteling! 

Terug
Bovenaan