w8en w8en en nog eens w8ten

A

Anoniem

Guest

Ik word gek van het wachten

nu wachten op me vruchtbare moment

en straks wachten op me nod dag

aaah ik word gek van het wachten

waarom kan alles niet in 1 week

zo heb het er ff uitgegooit

veel liefs natasja

Ja meid wachten duurt lang he??

Maar weet wel dat ik voor je duim he!

p.s. ff een vraagje, hoe krijg jij die leuke plaatjes en dingetjes erbij? Want ik heb het idee dat dat bij mij niet kan...

Veel succes deze maand !

xx Bren

Ja ik vind het wachten ook zo vervelend!
Deze week de vruchtbare dagen en dan kunnen we weer gaan wachten op mijn ongi.
Inderdaad het zou een stuk makkelijker zijn als alles in een week tijd zou kunnen.
Ik schuif dus lekker aan op het wachtende bankje!

Liefs Angie

Ja,ja................ dat heb ik nou ook! Dat wachten, daar word je niet goed van!
Zit nu net in de vruchtbare dagen; heb vanmorgen een ovulatietest gebruikt en die was positief............meteen geklust uiteraard hahahhaa.

En dan begint die lange (onzekere) wachttijd weer. Dat vind ik de langste periode; van de ovulatie tot aan de NOD. Dat zou inderdaad sneller moeten. Maar helaas............. er zit niets anders op.
Ik merk wel dat ik er steeds relaxter mee omga........... je kunt toch niets doen............. het is toch steeds maar wachten op  dat kleine wondertje.

Groetjes,

SUUS

kan je wel zeggen en wachten duurt al zo lang,maar ik zit nu dan in ronde 7
en ga deze week goed klussen,en hoop dat ik 1 juni niet ogi word want ik ga 4 juni op vakantie en hoop dat ik feestend mijn vakantie te gemoet gaat maar ja ach moeten we toch ff wachten!!kom op meid hou vol je bent echt niet de enigste
gr van voetbalgek xxx

Al dat wachten zal uiteindelijk toch beloond worden!!!!

Liefs Paula

Terug
Bovenaan