waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!

Het is me in de vakantie allemaal ff teveel geworden...Werken en zorgen.....ik trek het niet meer. Alles is me teveel en ik reageer het af op mijn man. Jasmijn krijgt daar helaas ook het een en ander van mee. Ik heb me ziekgemeld. Vlgs Huisarts ben ik overspannen. Voorlopig eerst mijn gezin maar eens op de rit krijgen en voor orde en rust in mijn hoofd zorgen. Erg emotioneel en er moet ook niks anders dan   vlgs ons 'schema' gaan want dan barst de bom. Haha lekker   met een baby hè?
Maar goed we komen redelijk aan onze rust oe. Jasmijn heeft nu een lekker schema en ze wordt weer de blije baby die ik ken. nu de mama nog. Ik weet uit ervaring dat het tijd nodig heeft, dus die neem ik ook.

Groetjes Finduilas en Jasmijn (9 mnd)

Sterkte meid. En schroom niet om hulp te zoeken. Mijn ervaring is dat je wat sneller tot een oplossing komt als iemand de juiste vragen stelt. Zelf blijf je toch vaak in een kringetje denken....

Zo herkenbaar! Ik heb dat een paar maanden geleden gehad. Twee ukken onder de 2, net een nieuwe baan, man tijdelijk thuis ivm reorganisatie, nieuwe baan voor mijn man etc etc. Allemaal veranderingen en allemaal in zo'n korte tijd. Komt nog bij dat mijn opa en oma kort na elkaar overleden en een kennis van me haar zoontje van 2 verloor. Toen trok ik het ineens niet meer.

We hebben alles goed op de rit gezet, flink gepraat en alles thuis anders geregeld om meer rust te krijgen. En dat werkt.

Meid, doe rustig aan en zorg goed voor jezelf!

Sterkte,
Liefs Kora

Hoi,

Heeeel herkenbaar wat je schrijft! Laat maar even lekker de boel de boel. Je gezinnetje gaat even voor. Neem de tijd, en dan komt het vast weer op zijn pootjes terecht.
Doe het rustig aan!

Groetjes, Cathy

hoi!

Goed gedaan hoor! Mijn zoon krijgt inmiddels ook al ruim 9 en een halve maand BV. (erg grappig om te lezen dat jouw zoon Hugo heet, die naam was onze 1ste keus maar viel af omdat mijn man de Groot heet!) Daarom hebben we gekozen voor Floris. Ook stoer en Hollands maar net iets minder opvallend dan Hugo de Groot. Floris drinkt nu nog 3x per dag. Ik kolf dus alleen nog maar in de lunchpauze, is heel goed te doen zo hoor. Ik wilde van te voren wel borstvoeding geven maar had zelf ook niet gedacht daarmee minstens door te gaan tot zijn 1ste verjaardag (wat nu dus het plan is). Ik krijg trouwens alleen maar complimenten op het CB over de borstvoeding, Rapley etc.

Veel succes en geluk verder.

Terug
Bovenaan