waaaaaah hij geeft zwanger aan maar is het wel of niet

A

Anoniem

Guest
ik ben al twee jaar bezig en nu geeft de test vandaag zwanger aan, maar nu staat er op de   bjisluiter dat als je hormoonbehandeling met hcg heb gehad dat dat de uitslag kan beinvloeden ik heb op 5 juni de pregnyl spuit gezet en vandaag 21 juni een test gedaan ik zit helemaal te shaken........ is het nu wel of niet zo wie kan mij helpen veel liefs van joyce

Hoi
Wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar ik kan  op je vraag geen antwoord geven, heb hier geen ervaring mee.

Succes, Belle

jeetje wat zul jij in spanning zitten zeg!
als ik jou was, belde ik de dokter of het ziekenhuis op hoor...

ik hoop voor je dat je zwanger bent

liefs sas

Hoi Joyce,

Ik denk dat ik je kan feliciteren. Het klopt wel wat je zegt over die hormonen. Als je te vroeg test kan je idd positief testen terwijl je niet zwanger bent. Maar jij bent de 2 wkn al voorbij toch????? Dan ben je dus gewoon zwanger. Na mijn eerste IUI teste ik ook meteen op mijn NOD, ook positief, en zwanger.
Dus GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Gewoon morgen nog een testje tegenaan gooien.
Geniet ervan

Kruimel

HOI,

Het duurt ongeveer 10 dagen voordat de hcg vd pregnylprik uit je lichaam is dusss
gefeliciteerd!!!!!!

geniet ervan, het is zo bijzonder!

Marielle

Hoi,

Ik heb er helemaal geen verstand van, maar de meiden die boven mij geschreven wel... dus die geloof ik. Bij deze dus VAN HARTE! Geniet er lekker van!

Groetjes  Suusje

Terug
Bovenaan