Waaaaahhhh groeiecho gehad!!!!!!

Pfff vandaag groeiecho gehad, voor ons was het gewoon even lekker kindje kijken uiteraard.
We konden goed het mondje en neusje zien, zoooo lief!
Na alle metingen blijkt de beeb nu de grote van 38 weken te hebben (ben morgen 35 weken) dus zou nog even moeten,
Dus vk denkt dat ik ongeveer anderhalve week voorloop. Dus zo rond 25 augustus......
Ik zei dat ik zo'n druk onderin heb en de kleine meid is al behoorlijk ingedaald....
De vk denkt dat het wel eens eerder zou kunnen komen :))
14 augustus is mijn dochtertje jarig, wordt ze 7 en als het erna komt is het oke hahaha of een paar dagen ervoor oefff...
Nog een schok, mijn dochter woog bij de geboorte 2735 gram.... deze meid weegt nu al tussen de 2700 - 2900 gram...
Help ik moet nog bevallen hahaha
We zijn nu echt wel een beetje de laatste dingen aan het regelen en de tassen aan het klaarzetten, zodat mocht er iets gebeuren we meteen weg kunnen....
oei oei, ik vind het nu wel spannend worden hoor.... straks onze kleine meid in onze armen... zo bijzonder.... zo gaaf
was het maar alvast zo ver...................

liefs

Oh spannend hoor! Fijn dat ze al zo ingedaald is en een beetje voor loopt. Benen gekruist tot 15 aug dus ;-) hihi.

Ik heb donderdag weer afspraak bij de VK, ben benieuwd hoe het bij mij gaat.

Oeh spannend hoor! Als ik dat zxo lees komt het echt dichtbij... Hoop voor je dat ze nog even blijft zitten maar ik geloof dat jij en Marinde wel de koplopers gaan zijn wat bevallen betreft..! (Ik wil graag nog even wachten want heb echt nog niks klaar..!) Wat het gewicht betreft: ik had beide dames rond de 3400 gram en was prima te doen, de tweede gaat ook vaak wat makkelijker omdat de weg al is gemaakt.. dar zou ik me niet zon zorgen over maken.. Succes met de laatste loodjes! Liefs, Marcia

Spannend hoor! Het gewicht schijnt trouwens niet zo heel veel uit te maken voor de bevalling. Al zou ik liever geen 9-ponder krijgen haha. Maar daar kun je toch niets aan veranderen. Succes met de laatste loodjes!

Haha dat heb jij weer, moet je strakkies een grote baby eruit poepen.Heb ik ook gehad haha.. bij me zoontje die woog ruim 8 pond bij de geboorte..deed wel zeer aan me onderkantje hoor ;-)
Maar 3 weken voor,geweldig zeg..dat betekend lijkt mij ook dat ze eerder komt.
Dikke kus Nice

Terug
Bovenaan