WaaAAhhHH !!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi Dames,

Ik had jullie al eerder lastig gevallen met mijn dingetjes... maar nu heb ik weer dit..

Vanmorgen een testje gedaan, morgen mijn NOD, jullie kennen dat wel .. lekker ongeduldig. En daar stond het hoor twee dikke vette strepen !!!!
Helemaal in de hiep hiep hoera stemming natuurlijk maar nu begin vanmiddag toch bloed te verliezen. Niet echt heftig zoals van de ongi.. en ik weet ook wel dat het van een innesteling kan zijn maar toch..

Wanneer zouden jullie contact opnemen met de vk ?
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een bloeding maar dat was met 7 weken dus toen mocht ik meteen langskomen en was alles goed.

Zucht... wat moet ik doen?

Liefs,

Iski

Van Harte gefeliciteerd. Ik vind het echt heel leuk voor je.
Wat voor kwaaltjes had je dat je dacht dat je zwanger zou kunnen zijn?
Wanner was je ongi dag eigenlijk?

Hey Iski,

allereerst van harte meid!
Misschien heeft je lichaam nog wat moeite de ongesteldheid tegen te houden? Ik hoor wel eens vaker dat zwangere vrouwen ongiverschijnselen hebben op de tijd dat ze normaalgesproken ongi moeten worden.. Misschien houdt het vanzelf op en kun je gewoon gaan genieten van je zwangerschap. Als je toch blijft vloeien en de test geeft nog steeds positief aan dan zou ik zker gaan bellen.

Wens je heel veel succes en hoop dat je een gezond kindje gaat krijgen..

liefs Bats

Hoi Iski,

Wat eng! En wat leuk. Ik kan je helaas niet verder helpen, maar wil wel even laten weten dat ik met je meeleef. Een beetje bloed kan volgens mij geen kwaad, maar als het langer duurt (morgen nog zo is), zou ik in ieder geval de vk of de ha bellen hoor! Beter een keer te veel gebeld dan te weinig denk ik dan maar!

Sterkte!

Enne, Eenzaam, even een tip: misschien moet je volgende keer even beter lezen. Sowieso, als iemand een vraag stelt wil ze graag antwoorden, en niet nog meer vragen.

Liefs van Saskia

Hoi Iski,
want ontzettend moeilijke dag zal het zijn voor je. Een heel dubbel gevoel zeker. Maar wat de andere meiden al schreven....bloedverliezen is niet altijd meteen foute boel. Zou 't vandaag even aankijken en anders morgen vk bellen.
succes en ik duim heel hard dat je lekker kunt gaan genieten vanavond.

Liefs,
Danielle

Hi lieve meiden,

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes. Ik denk dat ik het best gewoon nog even afwacht hoe het morgen is. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Ik ga nu voor jullie duimen dat jullie snel een positieve zwangerschapstest in jullie handen hebben!! ( wel van jullie zelf natuurlijk)

Iski

Wauwieeeeeeee !!

je bent de tweede vandaag met supernieuws !!!!

GEFELICITEERD ~!!!!!!

Weet dat het vandaag even moeilijk zal zijn gezien je bloedverlies, maar zolang je geen pijn hebt is het misschien gewoon onschuldig meid !! En anders zeker de HA bellen he !!

groetjes,

Blanca

Hoi hoi,
Nou van Harte gefeliciteerd hoor !
ik kom op het Forum en zie ineens twee zwangere hopelijk volgen er zo nog meer hihi
Ga lekker genieten en zolang je geen pijn bij het bloedverlies heb dan denk ik dat het niet zo veel kwaad kan.
Je kan het zoiezo al zeggen tegen de vk als je ga bellen voor afspraak.
Groetjes Renata

Terug
Bovenaan