waaghalsje!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Kijk eens wat ik durf!! Leuk joh, lekker schommelen in de maxicosi! Ik klim er zelf op, alleen jammer dat mama mij steeds weer eraf haalt. Vindt ze gevaarlijk zegt ze, puh, ik kijk toch wel uit!!

Hebben jullie ook zo'n leuke waaghals-trucjes?? (Foto's!!!)

Groetjes van Marly (10 maanden, 11 dagen)

Hey Marly,

Ik heb dat ook wel eens gedaan echt gaaf hè dat schommelen zo maar papa en
mama waren zo beduusd en geschrokken dat ze vergeten zijn een foto te maken.
Daarna hebben ze de maxi cosi ook maar meteen weg gezet zodat ik het niet meer
kan doen echt zo flauw.

groetjes Tieme zv Anke

Ow, ik doe dat altijd in de wipper! Leuk joh, en als ik het zat ben laat ik me gewoon naar voren vallen. Doet wel zeer hoor, maar weet niet zo goed hoe het anders moet. Misschien maakt mamma binnenkort wel een foto daarvan.
Maar jij durft wel hoor!
Kusje, Kian

Yihaa! Ik leer voor paardentemmer....

En dat gaat hartstikke goed, tot dat mama zich er mee bemoeit...grrr...!

Julian, zv Ellen

Ik klim in een paar secondetijd in de kat zn mand aan de verwarming, dan kan ik beter naar buiten kijken.
Oh en ik klim ook op het plateau bij de openhaard en op de rugleuning van de bank.
Tja mn tante noemt me kleine Bokito, dat valt toch wel mee, ik zoek het graag wat hoger op.

Yoëll

Zo dan!
Dat kan Fabio (gelukkig) allemaal nog niet! Hij begint zich net op te trekken in de box en op de bank!
Kruipen lukt nog niet, wel stappen aan de hand, maar verder zit er nog niet veel beweging in.....

Haha, leuke foto's allemaal.

Enne, Marly, ik zal je foto aan Tessa laten zien, we hebben dezelfde maxicosi! Kijken of ze ook kan schommelen in dat ding!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan