waar bevallen

weten jullie allemaal al waar jullie willen bevallen thuis of in het ziekenhuis
helaas mag ik alleen in het ziekenhuis bevallen en niet meer thuis vanwege de bevalling met mijn dochter
van mijn zoon ben ik wel thuis bevallen dat was alleen niet de bedoeling die bevallen ging zo super snel dat ik geen tijd meer had om naar het ziekenhuis te gaan dus mijn zoon is op de bank geboren met alleen mij en mijn vriend dat was niet de bedoeling maar ja die bevalling heeft ook maar totaal ongeveer een half uur 3 kwartier geduurt

haha dat is ook lekker toch zo snel bevallen?! Of veel napijn gehad nog?

Ik ben hier vanuit het zwanger worden forum af en toe even stiekem aan het spieken hoor;)

Liefs Renate

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen van mijn dochter ook daar bevallen en ben dan toch iets rustiger,maar bij mij ging het ook heel snel voor de eerste 5,5 uur.
Mijn pijngrens lag heel hoog dus ze hadden geen idee dat het al zover was toen ik persweeën had.

ik wil ook weer in het ziekenhuis, bij me dochtertje ook gedaan gewoon voor me eigen gevoel dat alles bij de hand is mocht het nodig zijn.
Mijn eerst bevalling duurde 6 uurtjes alles bij elkaar

Ik ben hier helemaal niet mee bekend, gezien ik pas voor de eerste keer hiermee geconfronteerd word!!
Maar op een of andere manier gaat mijn voorkeur naar het ziekenhuis..

Ik moet zeggen dat ik hier nog niet heel goed over nagedacht heb.. Wanneer het mogelijk is, denk ik dat ik toch wel graag thuis zou willen bevallen. Maar dat hangt natuurlijk erg af van de rest van de zwangerschap..

Vorige keer had ik een dubbele medische indicatie (beetje overgewicht en in het verleden 6 heupoperaties waarvan bij de laatste ook mijn bekkenstand veranderd is). Maar mijn bevalling ging zo goed en snel dat ik alsnog thuis ben bevallen (binnen 6 uur).

Deze keer wil ik weer thuis bevallen, ik vondt het heerlijk zo thuis zonder poespas. 45 min. na mijn bevalling stond ik onder de douche en meteen daarna kon ik in ons eigen heerlijk verschoonde bed stappen, heerlijk! Ik hoop echt dat het nu weer zo kan.

Terug
Bovenaan