waar bevallen?

Hey dames,

Weten jullie al waar je wilt bevallen?

Tot vandaag was ik er nog niet helemaal uit, maar kreeg bij de vk te horen dat aangezien ik inmiddels over de 100 kg weeg ik op de begane grond zal moetenbevallen bij een thuisbevalling. Nou een bed in de woonkamer zie ik niet zo zitten dus dan kies ik toch maar voor een poliklinische bevalling.
Toch wel ff een domper maar goed, hoef ik daar in ieder geval niet meer over na te denken.

Liefs

ik ga voor een thuisbevalling mijn eerste zou ik ook thuis doen ik had ook een bed in de woonkamer, ik woog ook meer dan 100kg maar dat was hier geen probleem wij hebben geen goeie trap dus als ik naar het zh moest kon ik niet beneden komen dus zal altijd beneden moeten bevallen in mijn woonkamer maar helaas moest ik vorige keer naar het zh wegens merconiumhoudend vruchtwater dus wil het nu toch thuis proberen lijkt me toch mooi ondaks dat hett in mijn woonkamer is :) maar kan ook goed begrijpen dat je een bed in de woonkamer niks vind heb bij de eerste ook lang getwijfeld
liefs

Ik ben van de 1ste in het ziekenhuis bevallen omdat ze dachten thuis dat de baarmoeder op scheuren stond wat later niet het geval bleek te zijn. Gelukkig maar want heb er lang over gedaan en hij had wat opstrart problemen. Maar sinds een paar jaar weet ik dat ik een stollingsziekte heb dus met voor medische redenen in het ziekenhuis bevallen, wat ik overigens niet zo erg vindt.

ik ook verplicht in het ziekenhuis maar ik vind het niet erg. de eerste keer dus weet totaal niet wat ik ervan kan verwachten. we zullen zien. het is toch wel heel spannend..

Terug
Bovenaan