waar bevallings dvd's kopen?

A

Anoniem

Guest
Bij mijn zwangerschapscursus wordt geen bevallingsvideo getoond en dat vind ik jammer want ik ben gewoon benieuwd. Ik ben op zoek gegaan op internet naar dvd's over geboorte en bevallingen, maar kan niets vinden. Wie heeft tips?
Frees

Joh, hebben ze tegenwoordig niet meer van die programma's op tv? Toen ik zwanger was van onze oudste kon ik elke avond op wel op een andere zender meegenieten van iemands baringsnood. Niet dat ik daar behoefte aan had, maar je kwam er bijna niet meer vanaf.

Als je echt een dvd of video wilt, ik zou echt niet weten waar je die kunt halen.

Groetjes,

Marjoke

Ja goede vraag, ik was ook al een beetje op zoek, ik heb er ook behoefte aan, vraag me niet waarom maar dat is een manier van proberen voor te bereiden denk ik..

Hallo Frees,

Ik zou geen dvd's weten, maar ik weet wel dat er iedere dag op de duitse rtl een programma "Mein Baby" uitgezonden wordt. Hierin worden zwangere vrouwen en hun gezin gevolgd. Ze laten ook altijd een bevalling zien. Ik weet niet precies hoe laat, ik dacht rond 10 uur 's morgens. Verder heb ik nog op internet de site gevonden waar je al deze programma's nog eens kunt bekijken.
Namelijk http://rtl-now.rtl.de/mein_baby.php

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Mineko
"

Terug
Bovenaan