Waar blijft 2e menstruatie???

Hallo allemaal

Ik zit met een vraagje.
16 mei ben ik bevallen van onze zoon Joah.
9 juli ben ik voor de 1e x weer ongesteld geworden, maar nu wacht ik al bijna 2 weken op mijn 2e menstruatie na deze bevalling.

Voor mijn 1e zwangerschap (jan 2005) was ik soms wel wat onregelmatig. Tussen zwsch 1 en 2 was ik 7x ongesteld, regelmatig, want was na 9 maand alweer zwanger.
Nu kan ik nergens vinden hoe het zat van juli 2006 tot mijn laatste x 6 aug 2007.

Nu vraag ik me af bij wie de menstruatie ook alweer op gang is gekomen of nog weet van de vorige zwsch. of het ook regelmatig gelijk was.

Ik weet praktisch zeker dat ik niet zwanger kan zijn. We doen het veilig en tussen 19 juli en 1 aug (vakantie) hebben we zeker weten niet gevreeen. En moet rond 23 aug de eisprong hebben gehad.

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Groetjes Bianca, mama van Danae (3,5 jr) Arwen (sb, 2 jr), Joah (16 mei)

Hoi Bianca,
ik begon het me ook af te vragen. ik ben bevallen op 6 mei en ben op 10 juli voor het eerst weer ongi geweest. het was maar heel kort. 1,5 dag waarvan de eerste dag heeel heftig en de 2e dag was eigenlijk alsof het dag 5 was, zo weinig.
sinds vannacht ben ik weer ongi. na bijna 40 dagen dus. wij hebben het ook veilig gedaan, maar begon  me toch af te vragen of er misschien toch iets fout was gegaan. daar heb ik met 2 meisjes van 15 weken heeeelemaal geen tijd voor. ;oP
ik zit ook sinds vanaag weer op de pil. vind ik wel geruststellend.

maar ik heb begrepen dat het wel 6 maanden kan duren voordat je weer een beetje zoals ervoor ongi wordt en aangezien je onregelmatig was, moet het misschien gewoon nog komen. en anders toch een testje doen.

succes met wachten....

groetjes,
Petra

Hoi, hoi,

Ik ben 2 weken na de bevalling (ik ben 15-05-2008 bevallen van een zoontje Micah)  terug aan de pil gegaan (in overleg met huisarts). Ik ben vanaf toen gewoon elke maand al ongesteld geweest. Nu dus weer..pff..  Dat is dus echt een voordeel van zwanger zijn. NIET ONGESTELD...

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Aan de pil mag ik niet en spiraal met hormonen ook niet. En een knup erin bij mijn man willen we ook (nog) niet, aangzein we misschien ooit een 4e willen.

Dus ik wacht maar ff af, maar leuk is het niet. Heb in het verleden ook al een aantal tesetn gebruikt om zwangerschap uit te sluiten.
Ach ja zo'n pretje is het inderdaad ook niet

Terug
Bovenaan