Waar blijft 't nou??

A

Anoniem

Guest
m'n mensturatie wel te verstaan...

Voor m'n zwangerschap was ik heel onregelmatig. Er zaten flink wat dagen tussen...
Na de bevalling duurde het weer een poos voordat het op gang kwam maar tot mijn verbazing zit er daarna steeds tussen de 30 en 34 dagen tussen. Dat is voor mij echt heeeeel regelmatig!! Dus ik heel blij en ook niet meer aan de pil begonnen omdat die ook zo'n lange uitwerktijd had.

Maar... Nu zijn we weer ruim over de 34 dagen heen en nog steeds nix te zien. Wel twee weken geleden beetje vaag gevoel in m'n buik en buikpijn, maar geen bloed...
Ik schat de kans heel klein dat ik zwanger ben, want we doen het nog wel veilig.
Mocht het toch zo zijn dat we zwanger zijn is het prima hoor! We willen toch echt nog wel graag een kleintje, maar liever nog heel even niet. Begrijp me niet verkeerd, ik weet als geen ander dat een kind niet op bestelling komt !!

Dus afwachten maar weer

Sannemams

sorry dat ik jullie lastig val met m'n cyclus, maar ik kan het maar niet van me afzetten...

Hoi Sannemans,

lastig dat het nu zo onregelmatig is. Ik weet niet welk voorbehoedsmiddel jullie gebruiken. Maar misschien voor de zekerheid toch even een test doen? En verder gewoon maar afwachten, maar wel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.

groetjes Linda

Lijkt me lastig, maar maak je niet te druk hierover zorgt er alleen maar voor dat het nog langer duurt voordat het komt.
En als je het echt niet vertrouwd gewoon even een test doen.

liefs Saskia

Hee hoi,

zou in elk geval even een test doen dan ben je van die onzekerheid af en verder, tja, hier eigenlijk precies hetzelfde. Was voordat ik zwanger werd ook nog veel onregelmatiger dan nu maar toch verschilt het elke keer weer. In juni ook zomaar een hele periode (+/- 35 dagen) overgeslagen en dat schijnt vrij normaal te zijn. Dus misschien voor jou ook zo en komt het pas over dik 2 weken weer?

Groetjes

Hoera! Na 42 dagen eindelijk weer ongi!
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen hihi Wel jammer dat de regelmaat er nu uit is, maar we zien wel hoe het de volgende keer is...
Hopelijk wat minder stress vol :)

Terug
Bovenaan