Waar blijft dat kind!!

Hoi meiden,

Hebben jullie dat nu ook?! Ben het echt zoo zat inmiddels,
heb ook overal last van, oa van harde buiken al 2 weken, maar die baby trappelt er nog lustig op los daarbinnen. Inmiddels al weer 3 dagen na de uitgerekende datum en ik heb nu ook zo sterk het voorgevoel dat het nog wel een weekje gaat duren dat ik daar ook weer van baal...
a.s. maandagavond heb ik een afspraak staan bij de vk om te strippen, dus ik hoop maar dat ik die afspraak niet meer ga halen en anders dat het in elk geval werkt... Anders wordt vast weer hetzelfde verhaal als bij onze oudste, met 15 dagen te laat inleiden in het ziekenhuis (en een redelijk nare ervaring daar opgedaan, + nog eens 5 dagen daar gebleven omdat het met de kleine ook niet bepaald goed ging!) Zoiets zie ik echt niet weer zitten!! En ik heb nu ook nog twee kleine meiden thuis, dus 5dagen in het ziekenhuis is wat mij betreft geen optie....

Nou, moet me maar niet al te druk maken, misschien komt hij vanavond wel! of morgen.

of volgende week maandag... of zondag of helemaal niet....

groetjes Klarie 40w3d...en een beetje erdoorheen...

Hi!
Wat erg zeg, ik zit bijna op 38 weken en ik ben al zo ongedurig!
Maar jij hebt er echt alle reden toe,
ik zal even indimmen, haha!

Hou vol, ik zal met je meehopen voor je, wie weet...

Ja, dat wachten is niet leuk.

Succes.

Natalie

He Klarie,

Bij jou ook nog niets dus. Mijn VK stript niet en ze gaan pas inleiden na 42 weken dus ik zal nog even geduld moeten hebben. Mijn vorige zoon werd geboren bij 41w2d en daar zit ik nog niet overheen dus ik hou me een beetje aan deze dag vast. Ik voel niets meer rommelen in mijn buik, alleen dat enorme bewegen. Inmiddels zit er een 8-ponder in zegt de VK!!!! Heb jij  enig idee hoe groot de baby is?  

Nou nog even volhouden he. We hebben die 9 maanden gered dan kan een weekje er ook nog wel bij....  

Groet
Lies 40w4d

heyhey...

je voelt je niet alleen zo hoor...
ik ben het ook zat... was de 3de uitgerekend.. dus nu 40w4d....
pff de verveling slaat toe.... iedere dag zelfde liedje... er mag wel wat leven in de brouwerij komen.. haha...

groetjes joyce

Mijn zus zegt dat dit gewoon een moederdagkindje wordt... ik ben inmiddels vastbesloten vannacht te bevallen, maar er is hier nog geen wee te bekennen, dus ben bang dat de baby er nog steeds een andere mening op na houdt....

groetjes Klarie
40w4d... still going strong!!

hey meiden
balen he, overtijd raken! hier ook, 2 dagen over tijd. is natuurlijk eigenlijk maar een peuleschil, maar ja, als eenmaal de 'dag' is geweest, dan is het wachten. jakob zijn waterpokken zijn ook zo goed als weg dus de bb mag wat mij betreft ook komen. Ik zorg er wel voor dat ik afspraken heb staan, morgen naar de architect, we gaan een huis bouwen, en zondag naar mijn oma, die is al 98. wel een eindje rijden, maar ach, er zij overal ziekehuizen in de buurt, dus als de vliezen breken, dan ben ik zo in en ziekenhuis. Wel de billen bij elkaar houden, want bb is niet ingedaald. en vanavond ga ik met gijs (6jr) een mooie aardbeientaart maken.   Dan zit het weekend vol.. en op naar de volgende week.
gijs was trouwens ook 12 dagen later, en jakob was 7 dagen later. ik hou er wel rekening mee dat het nog even duurt. maar vannacht had ik weeen, echt wel pijnlijk, maar nu weer niks....

en ideetje nog voor jullie, van mijn shiatsu masseuse: er zijn bepaalde punten op je lichaam die zorgen voor een goed doorstroming. Zo ook zijn er punten die je kunt stimuleren om de bevalling op gang te laten komen. Voorwaarde is wel, zoals bij elk 'foefje' , dat je lichaam er bijna klaar voor moet zijn. nou die punten, die zitten bij je knie; je voelt rechts van je rechterknie een putje zitten, daaronder een bobbeltje, en dan weer een putje. Bij links is het net andersom. dat putje moet je bewerken met je duim, gewoon masseren, niet hard ofzo, rustig. er is nog een plekje op je lichaam waarje kunt masseren maar dat is heeeeel moeilijk uitleggen dus dat ga ik niet proberen..

meiden succes, geniet alvast van moederdag en doe wat leuks

Ben inmiddels al 9 dagen na de uitgerekende datum....
Gisteravond gestript, de heel nacht heeft het wat gerommeld, vanmorgen nog maar eens gestript, de baarmoedermond was toen bijna verweekt en de baby heel diep ingedaald, maar het strippen van vanmorgen heeft nog niet echt effect gehad verder. DE vk wou eventueel ook wel alvast de vliezen breken, maar ik wil liever niet dat  het te lang duurt dat ik nog naar het ziekenhuis moet, dus dat hebben we maar uitgesteld. Misschien vanavond, als het  eindelijk  een beetje doorzet..
Ik schijn een 'luie' baarmoeder te hebben, een probleem dat bij een  derde kind wel vaker voorkomt. Nouja zeg, dan rommelen we nog maar even zo door. Ze heeft me beloofd dat ik voor het  weekeinde een baby in de arme zou hebben, dus dat waren we dan in elk geval met elkaar eens!  

Ga straks eerst meer even lekker bijslapen en dan zien we wel weer verder vanmiddag. Ben net wezen koffieleuten bij een vriendin die zei dat ze een sterk gevoel had voor mij dat ik 10 dagen over tijd zou gaan. Dus morgen... Nou dat was ik toch ook echt wel van plan!

Acht het komt echt wel, maar als de vk helemaal niets zou doen, zou het rustig zitten tot ik ingeleid zou moeten worden denk ik... Eigenwijs kind
(dat heeft ze/hij dan weer niet van een vreemde!)

groetjes
Klarie

Terug
Bovenaan