Waar blijft de rest?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Bas heeft nu al maanden 6 tanden. 4 boven en twee onder.
Maar waar blijft de rest? Geen voortekenen van de rest van de tandjes.
Zijn er meer kindjes die al een tijd stil staan?

Groetjes, Karin

PS: Bas is nu net een jaar!

Hoi hoi,

hier net zo! Jennifer heeft er 4 boven en 3 onder..
Alleen de laatste  6 weken heeft ze regelmatig van die zure poepluiers.. Wij hadden dus al lang wat verwacht..maar er komt maar nix!!!

Soms wordt ze huilend wakker en dan denk ik echt dat ze pijn heeft in haar mondje..ze zit de laatste tijd ook heel vaak op haar vingers te kauwen..zou het nu echt zo zijn???

gr. Ilone

Hoi

Nou jullie lopen nog voor op Joyce!
Joyce (26-05-2007) had een week voor haar verjaardag opeens 2 puntjes.
Deze zijn nu echt tandjes geworden en verder heeft ze alleen nog maar tandvlees.
Wij wachten gewoon af iets anders kun je toch niet.

Groetjes Jessica

Hoi hier net zo, zoonlief heeft al sinds maart 6 tanden, 4 boven en twee onder, maar 4 juli konden we er onder weer eentje bij noteren, die kwam ook door....en er zitten 2 kiezen te drukken, en eentje is bijna door....maar vooral boven!!

Groetjes
Angel

Duren die kiezen langer dan de tandjes????
Ik mag niet echt in Jennifer d'r mondje kijken, dus het zou best eens kunnen dat er achterin wat komt.. maar echt geen idee!!

Jennifer is trouwens net 1 jaar!!!

gr. Ilone

Marissa heeft rond de tijd dat ze 6 maanden was haar twee ondertanden gekregen en sinds die tijd dus helemaal niets meer. Ze kwijlt wel flink, kauwt op haar vingers en heeft 's nachts wel eens pijn, wij denken dus ook dat de rest er aan komt maar dat denken we al twee maanden

Herkenbaar hoor!
Dylano heeft toch wel 3 á 4mnd met 4 boven en 4 ondertandjes gelopen. Tot 2wk terug. Toen heeft hij zn 1e kiesje gehad. En nu zitten er sinds eergister 2 flinke bobbels op zn tandvlees. Duidelijk aankomende kiesjes.

Liefs Debby.

Hoi,

Al sinds dat Lindy 6 maanden is kijken we uit naar tandjes. Ze is nu 1 jaar
(en 1 dag ) en we hebben nu al een paar dagen dunne poepluiers en rode billen.
Zou er nu echt eens wat gaan komen? Er is nog steeds niets te zien. Wel heeft ze al langere tijd bobbels op haar tandvlees maarruh...geen tand!!

Ik hoor regelmatig van mensen dat ze dan een sterk gebit krijgen..nou we wachten maar rustig af.

Sannemams

Terug
Bovenaan