waar blijft de tijd?

Het lijkt wel alsof de tijd om vliegt.
Zo lijkt het voor mij nog maar gisteren dat de kleine geboren werdt. wat een impact heeft dat gemaakt zeg.
maar vinden jullie dat het ook zo snel gaat?

hoiiii
hoe ist het me je ??????? ik hoop goed !!!

jah ik vind de tijd ook vliegen , ze laatste weken van mn zwangerschap ging de tijd zooooooo langzaam !! En ik vind ook dat mn meisje zo hard groeit , ik vind het steeds leuker worden , omdat ze steeds meer gaat doen enzo ...heerlijk ik geniet zo van haar !!!!

ik probeer echt zoveel mogelijk te genieten , want voor we het weten zijn het pubers haha
doeiii kus kus mariska mv demy

ik kan me de bevalling nog als de dag van gisteren herinneren toen mensen in de eerste week van zijn geboorte tegen mij zeiden geniet er maar van voordat je het weet zijn ze groot. dacht ik bij mezelf dat zal wel meevallen zo hard zal dat wel niet gaan
Maar het gaat echt zo  hard ongelofelijk.Ga er met een 2de allemal wat meer van genieten van zowel  de zwangerschap als de kraamweek want het vliegt voorbij.

groetjes mira mv marek

begrijp me niet verkeerd hoor ik geniet nu ook wel van hem vindt het echt helemaal geweldig als hij lacht en geluidjes fabriceert maar ik bedoel meer dat alles zo snel is gegaan en dat ik er eigenlijk niet zoveel bij stil heb gestaan

Terug
Bovenaan