Waar blijft de tijd.....

Vinden jullie ook dat het waanzinnig snel gaat? Onze man is over 7 dagen alweer 4 maanden, weegt 6200 gram en maat 62 wordt al krapjes. Dit is mijn 2de en het lijkt nog sneller te gaan als bij de eerste.
Al 2 weken uit de wieg, geen nachtvoedingen meer (en dus die fijne knuffelmomentjes echt met z'n 2-en) en lachen, al spelen met een klein rammelaartje.... Pffff het is echt super om hem groter te zien worden maar waar is toch mijn kleine hulploze beebie??!!
Sinds deze week naar het KDV.... Het grote loslaten is nu alweer begonnen :(!!!

Ja gaat snel he alina wordt over 2 weken 4 maand ze kan d,r eigen goed vermaken in de box en maakt ook geluidjes lacht hardop speelt ook met knuffeltje ze woog 2 weken terug 5366 moet over 2 weken weer naar cb

Jasper is vandaag precies 4 maanden. 6800 gram en 64 cm lang. Het gaat inderdaad veels te snel! Hij rolt zich nog niet helemaal om, maar wil het wel heel graag. Kan heel geconcentreerd met een speeltje spelen en zit het liefst de hele dag met de vingertjes in de mond (tot kokhalzen aan toe ;-)). Daarnaast is hij druk aan het kwebbelen en lachen natuurlijk. Om op te vreten. Zelfs nu hij me nog 1 tot 2 keer ´s nachts wakker maakt om te drinken, blijf ik het niet erg vinden :-D

By m,n zoon duurde t,s,n8s tot 8 maanden dat hy doorsliep alina doet t,al even zaterdag hadt ze 18.00 de fles ze was zo moe dat k,tegen m,n man zei k,laat d,r slapen als ze honger heeft komt ze vanzelf wel maar k,moest d,r wakker maken gistermorgen half 6 maar vanmorgen kwam ze zelf weer om kw o 5 dan vindt k,het ook zo lekker moment dat met z,n 2tjes

Het gaat echt snel ja! Onze man weegt nu 6040 en is ruim 3,5 maanden.

Nog geen omrollen en doorslapen. Maar veel lachen en geluid. Hij is heel vriendelijk en kletst en lacht naar iedereen.
Ik ben onwijs verliefd op hem!hihi

Terug
Bovenaan