waar blijft die buik???

A

Anoniem

Guest
iik ben nu 17 weken zwanger en heb nog steeds niet echt een buikje. het lijkt meer of ik een beetje dikkig ben maar ik wil zo graag eeen zwangerschapsbuikje! duurd het bij meer mensen zo lang? wie heeft dit ook? het kindje groeit heel goed dus dat is goed allemaal.

xxx jolanda

hee,

Ik probeer te denken wanneer het bij mij echt zichtbaar was, tenminste dat ik idd zwanger ben en niet een "gewone" dikke buik had. Maar ik weet wel dat het ook veel aan ligt watvoor kleding je draagt. Als je je "gewone" kleding draagt, vind ik bij mij dan, dat het minder zichtbaar is. Bij zwangerschapskleding benadruk je het beter...
Ik dacht dat bij 20 weken en toch echt wel duidelijker werd....

groetjes Petra

hoi

bij mij werdt het zichtbaar met 20 weken ben nu 24.4 weken maar wat ze zegt als je zwangerschaps kleding draagt dan zie je het meer. ik heb ook nog niet zo'n grote buik hor.

doei doei lucy

Ach wees blij meid, ik weet het dat klinkt niet echt leuk (je kan niet showen) maar je zal nog weleens denken bij jezelf, kon ik hem maar 5 minuten afschroeven haha

Ik heb al vanaf mijn 9e week een zichtbare buik en mensen waren steeds verbaasd dat ik nog maar zo kort zwanger was, je kan mijn buiken zien bij www.martin-isabel.nl
Het is niet altijd een pretje, je draagt heel wat meer mee en je lichaam heeft soms dan zwaar te verduren! Ik vond het in het begin leuk maar nu echt niet meer altijd...

Hoi Jolanda,

Ik ken het, ik wilde ook zo graag mijn buik tonen maar bij mij duurde het nog tot de 21e week voor die echt zichtbaar werd.
Later bleek dat mijn kindje ook meer naar binnen groeit dan naar buiten.
Nu ben ik een dikke 38 weken zwanger en zou ik soms willen dat ik even geen buik meer had want het is inderdaad een heel gesjouw. En dan valt ie van mij dus nog wel mee qua omvang....
Even geduld dus nog maar het komt toch echt wel een keertje......

Groetjes,
Maike

Hai,
Ik sluit me aan bij de laatste twee dames, al kan ik me je ongeduld heel goed voorstellen! Ik ben nu 20 weken zwanger van de tweede. De laatste weken ben ik erg gegroeid en je ziet het nu heel goed. Zelfs zo goed dat mensen vragen "hoe lang ik nog moet" of of "het er geen twee zijn..." Zeer irritant!   Maar vooral denk ik zelf wel eens hoe dat toch moet als ik nog een aantal weken verder ben. Ik loop nu al af en toe zo te puffen, krijg het nog maar net voor elkaar om mijn teennagels te knippen...

Dus bekijk het maar van de zonnige kant: die buik komt echt wel, en zolang het nog mee valt kun je je nog heerlijk bewegen, geniet daar nog maar even van!
Groetjes Soela

Hoi Jolanda,

Ik ben nu bijna 36 weken zwanger en heb bijna geen buik,heel raar is dat terwijl de baby 2.5 week voorligt op de groei,waarschijnlijk heb jij ook strakke buikspieren en ligt je kind tegen je ribben aan?

Succes met je zwangerschap en geniet ervan.Voor je het weet ben je ook 36 weken zwanger.

lfs Bernice (bijna 36 weken zwanger,augustus forum)

Ik herken dit van mijn eerste zw.Toen zagen mensen pas rond 25 week echt goed dat ik zwanger was.Nu bij de tweede al vanaf 10 week.Hij komt echt wel alleen inderdaad dat showen he.Ik ben nog steeds blij met mijn buikje maar soms denk ik was ik maar 40 wk want hij word nu wel heel dik en zwaar.

mamavandaan 32wk en 4d

Terug
Bovenaan