Waar blijft het toch?

A

Anoniem

Guest
Waar blijft mijn ongi toch?
Ik had zondag m'n NOD, maar tot op heden nog niets!
Afgelopen dinsdag getest, maar negatief.
Wel heb ik af en toe wat krampjes e.d.
Ik ben wel vaker wat dagen later geweest, maar dan had ik altijd wel een heel klein beetje bloedverlies de dag(en) ervoor (wel heel minimaal).
Ik heb helemaal geen symptomen die kunnen wijzen op een zwangerschap en heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben.
De vorige maanden dat ik later was, zat ik me er heel erg druk om te maken en constant te malen "Zal ik zwanger zijn?".
Nu (bijna) geen stress hierom.
Het is zelfs zo dat als ik naar de wc moet, ik denk, o ja ik moet ongi worden. Heb ik er bijna niet aan gedacht.
Ik verbaas me elke keer weer over mijn lichaam en snap er helemaal niets meer van.

Groetjes

Ik heb hetzelfde voor... Iedere keer als ik naar't toilet ga denk ik: zal't nu zijn? Ik heb ook een beetje ongi-gevoel, maar er komt maar niks... En normaal heb ik op voorhand vanalles van klachten, dit keer was er niks, en ik ben ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben... Maar nu ik overtijd ben vraag ik me toch af: zou het niet...
Lastig hé...

Heb je enig idee wanneer je eisprong was? Ik weet dat de mijne 4 dagen later was dan vorige maand dus vandaar dat ik nog niet ongi ben(gister nod) en het ook niet als overtijd zie.
Ik hoop dat het bij jou raak is!

Marielle

Hoi Marielle,

Ik heb geen flauw idee wanneer ik m'n eisprong heb gehad deze maand, want ik gebruik geen ovulatietesten meer en temperatuur ook niet meer.
Ws. had ik m'n eisprong op de 13e dag, want de maanden dat ik temperatuurde en de ovulatietesten gebruikte, was het telkens op de 13e dag.
En soms voel ik hem ook.
We wachten maar geduldig af....

Terug
Bovenaan