waar blijft m'n menstruatie...

A

Anoniem

Guest
ik ben vorige maand voor het eerst ongesteld geworden sinds de bevalling (heb tot 7 maanden bv gegeven). Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 28 tot 30 dagen. Ik kan dus nu voor het eerst weer gaan tellen tot mijn volgende menstruatie. Als ik uit ga van mijn laatste cyclus dan ben ik nu vrij laat, vandaag is namelijk de 36e dag.....Kan het even duren voordat de menstruatie-cyclus weer regelmatig is? Of kan het zijn dat er iets gaande is aangezien we niet echt helemaal voorzichtig zijn geweest met dat gefriemel met condooms ? Zou wel erg ironisch zijn aangezien we er 5 jaar met IUI behandeling over hebben gedaan om zwanger te raken..... Ik houd het er nog maar op dat het langer duurt voordat het systeempje regelmatig draait.......

groetjes
Mie

dat kan hoor!! voordat het op gang is bedoel ik dan...
Hier deze maand ook nog niets.. maar ik gebruik dan ook implanon, dus het zou best kunnen dat het nu wegblijft. (bij mij dan) zou wel lekker zijn.

groetjes Debby mv B'Elanna

Ha Mie,

Bij mij is er ook nog geen regelmaat in te ontdekken (geef nog 2 x per dag bv, dochter is 7 mnd). de laatste keer is nu ook 6 weken geleden (en daarvoor zat er 5 weken tussen, terwijl ik voor de zwangerschap er meestal 4 weken tussen had zitten).
Heb eerder deze week ook al weer stiekem op het zwangerforum gekeken, maar ik voel vandaag toch de bekende pijntjes, dus het zal vandaag of morgen wel weer komen.
We wachten maar af.

Wilmi

Toen ik gestopt ben met bv, heeft het ook een paar maanden geduurd eer dat het weer een beetje regelmatig was. Dus dat is heel goed mogelijk.
Sil

ik heb ook nog niet mijn oude cyclus terug, normaal (voor) de zwangerschap was het netjes 28 a 29 dagen, maar nu tussen de 30 en 35 dagen,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan