waar blijft mijn ei?

A

Anoniem

Guest

Ik zal mezelf eerst eens voorstellen voordat ik weer met een vraag kom,

Ik ben M. en ben 20 jaar Samen met mn vriend heb ik besloten te stoppen met de pil.
Ik ben 3 weken geleden gestopt, wat we samen heelspannend vinden.
Ik heb natuurlijk geen idee hoelang mijn cyclus is, maar heb toch maar van die ovaluatie testen gekocht ( vet duur trouwens 30 euro maar voor een goed doel )
Ik zit nu op dag 16, geteld vanaf de 1e dag menstruatie, maar nee hoor mn ei heeft er geen zin in.

Ik lees overal op internet en bijsluiter van de testen dat je op de 14e dag je ei moet verwachten, maar bij mij geen ei te bekennnen. Heb vandaag wel pijn in mn buik gehad en een behoorlijke witte vloed.

Kan iemand mij vertellen waar mijn ei blijft

liefs M

Hoi m.
werkt de test wel?? volgens mij zijn dat de juiste symtomen voor je ei sprong!
Misschien is je lichaam nog in de war van je pilgebruik. Ik zou gewoon om de dag klussen   dan weet je in ieder geval zeker dat je je eisprong niet gemist hebt want dat duurt geloof ik een dag of 4/6. heel veel succes. op babybrabbel kan je een soort cyclus
meter aanmaken voor op je bureaublad een handig geheugensteuntje om te kijken wanneer jeje eisprong zou moeten hebben. staat ook info over je cyclus. groetjes monique

hoi hoi
ik snap dat je er gelijk zo mee bezig bent maar dat doen we allemaal
als ik jou was zou ik ff af wachten hoe jou lichaam reageerd nou je gestopt
bent met de pil geef het ff de tijd om er aan te wennen
het ligt er ook aan hoelang je de pil hebt geslikt het duurt dan ook ff dat het uit je bloed
is kan 3mnd duren!!dus je lichaam moet dit ook ff verwerken en misschien pak je het wel snel op hoor dat is bij iedereen anders maar heb zelf ook ovulatie testen gehaald
maar geen 1 keer heeft het gewerkt dus had waarschijnlijk geen goeie maar heb ze ook   niet meer gehaald!!ik heb het bij gehouden in mijn agenda wanneer ik ongi werd elke maand weer en kan je daar uit gaan rekenen wanneer je je eisprong heb!!
dus geen gestress hoor nergens voor nodig noteer gewoon wanneer je het word en de mnd erna ook!!dan kan je het misschien gelijk al aan zien!!
heel succes gr voetbalgek

quote: mijnnaam schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2005 21:19:56'));

Ik zal mezelf eerst eens voorstellen voordat ik weer met een vraag kom,

Ik ben M. en ben 20 jaar Samen met mn vriend heb ik besloten te stoppen met de pil.
Ik ben 3 weken geleden gestopt, wat we samen heelspannend vinden.
Ik heb natuurlijk geen idee hoelang mijn cyclus is, maar heb toch maar van die ovaluatie testen gekocht ( vet duur trouwens 30 euro maar voor een goed doel )
Ik zit nu op dag 16, geteld vanaf de 1e dag menstruatie, maar nee hoor mn ei heeft er geen zin in.

Ik lees overal op internet en bijsluiter van de testen dat je op de 14e dag je ei moet verwachten, maar bij mij geen ei te bekennnen. Heb vandaag wel pijn in mn buik gehad en een behoorlijke witte vloed.

Kan iemand mij vertellen waar mijn ei blijft

liefs M

Hoi hoi,

Nou om hier ook ff een passend antwoord op te geven..Ik ben zelf denk ik nu anderhalve maand gestopt met de pil!! Ben zelf 21 jaar...
Maar 24 aug voor het laatst ongesteld geweest, en zit nu op dag 38 van mijn cycles..!! Dus echt ontpillen dus..Want heb 1 test gedaan toen ik drie dagen overtijd was..en die was Nega, En nu als ik de hele week niet ongi word..dan wil ik pas volgende week zaterdag weer een test doen..Anders zit ik alleen mijzelf maar blij te maken met misschien wel niks..

Ik heb zelf ook geen idee hoe het voelt om een ei te hebben..
Heb het ook uitgerekend via babybrabbel..en daar maar een btje om heen geklust!! En nu gewoon weer proberen om de dag te klussen, want dat is het beste en we zien het wel..Je lichaam moet dus echt wennen hoor!!

Succes met alles..En veel plezier hier op het forum

LIefs

PS: Wat ik nog wel wil aanraden..ben je al met foliumzuur begonnen? Zo niet, wel doen hoor..

Liefs

Ja zeker weten, ben direct begonnen met foliumzuur en ijzer tabl. omdat ik vaak last heb van bloedarmoede.

Jullie hebben gelijk, z''n test is ook maar afwachten of ie werkt.Maar het leek me wel handig.
We wachten wel af hoe alles loopt.. en laten niet alles afhangen van een stripje met streepjes.

We gaan ervoor!!

liefs M.

Terug
Bovenaan