quote: mijnnaam schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2005 21:19:56&apos

);
Ik zal mezelf eerst eens voorstellen voordat ik weer met een vraag kom,
Ik ben M. en ben 20 jaar Samen met mn vriend heb ik besloten te stoppen met de pil.
Ik ben 3 weken geleden gestopt, wat we samen heelspannend vinden.
Ik heb natuurlijk geen idee hoelang mijn cyclus is, maar heb toch maar van die ovaluatie testen gekocht ( vet duur trouwens 30 euro maar voor een goed doel )
Ik zit nu op dag 16, geteld vanaf de 1e dag menstruatie, maar nee hoor mn ei heeft er geen zin in.
Ik lees overal op internet en bijsluiter van de testen dat je op de 14e dag je ei moet verwachten, maar bij mij geen ei te bekennnen. Heb vandaag wel pijn in mn buik gehad en een behoorlijke witte vloed.
Kan iemand mij vertellen waar mijn ei blijft
liefs M
Hoi hoi,
Nou om hier ook ff een passend antwoord op te geven..Ik ben zelf denk ik nu anderhalve maand gestopt met de pil!! Ben zelf 21 jaar...
Maar 24 aug voor het laatst ongesteld geweest, en zit nu op dag 38 van mijn cycles..!! Dus echt ontpillen dus..Want heb 1 test gedaan toen ik drie dagen overtijd was..en die was Nega, En nu als ik de hele week niet ongi word..dan wil ik pas volgende week zaterdag weer een test doen..Anders zit ik alleen mijzelf maar blij te maken met misschien wel niks..
Ik heb zelf ook geen idee hoe het voelt om een ei te hebben..
Heb het ook uitgerekend via babybrabbel..en daar maar een btje om heen geklust!! En nu gewoon weer proberen om de dag te klussen, want dat is het beste en we zien het wel..Je lichaam moet dus echt wennen hoor!!
Succes met alles..En veel plezier hier op het forum
LIefs