Waar blijft mijn eitje?

<p>Hi!</p><p>Deze cyclus ben ik gestopt met temperaturen en ovulatietesten, omdat ik er te veel mee bezig was.</p><p>Normaal gesproken test ik op cd 17 en 18 positief met ovulatietesten. Ik had nog 4 ovulatietesten over. Ik dacht i.p.v. dat ik ze weggooit, kan ik ze voor de laatste keer gebruiken. Op cd 15 maar gaan testen, omdat ik al vruchtbaar slijm had. Nu zag ik geen donkere, maar ook geen lichte lijn. Het was niet dat lichte lijntje van je standaard lh hormoon in je urine zeg maar.</p><p>Nou cd 16/17/18 getest, maar de testen blijven spierwit. Ik heb ook geen slijm meer. Wel witte vlekken in mijn slipje en af en toe witte vloed bij het afwegen. </p><p>Ik vind het erg spannend, omdat ik voor het eerst afstand heb genomen van het 'zwanger willen zijn'.</p><p>Is mijn eitje deze cyclus eerder geweest? Wat denken jullie? </p>
 
Tsja eerder of het ei moet nog komen....ik weet het niet. Bij mij werkte het tempen supergoed en kreeg ik goed inzicht in mijn cyclus. Ik heb nooit naar slijm gekeken. 
 
Kan zijn dat je eisprong al geweest is of nog moet komen. Zonder ovulatietesten of temperaturen lastig om te weten wanneer het zover is. 
 
Terug
Bovenaan