waar blijft mijn ongi?

A

Anoniem

Guest
Geen idee!? heb wel krampen die ik afgelopen maanden niet heb gevoeld. Mijn hoofdpijn is ook veel minder dan afgelopen maand. Zou dit komen door het middel van de homeopaat? Gisteren wel negatief getest.. dus mijn lichaam houd me weer voor de gek! argh!!!

Hay meid,

Wat vervelend zeg! Die onzekerheid altijd pfffffffffff. Jammer dat de test weer negatief was maar waar blijft inderdaad je ongi?

Heel vreemd! Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

Altijd fijn als je lichaam eigenwijs is! Hoelang is je normale cyclus en hoe lang is hij nu?? Kan zijn dat het hormoon nog niet hoog genoeg is maar ja het kan ook zijn dat het gewoon nu een paar dagen langer duurt

Ik heb zitten tellen.. mijn NOD verschuift iedere maand 1 dag naar voren..vandaag helaas ongi geworden maar ga volgende maand ovu testen en heel veel liefde bedrijven om de twee dagen de gehele maand dan duimen en hopen dat er een wonder ontstaat! mja zijn vier maanden bezig dus waar hebben we het eigenlijk over 4 maanden op een mensen leven.. Ben alleen wat ongeduldig...en vind het iedere maand weer zo spannend!

Terug
Bovenaan