Waar blijft mijn temperatuur stijging?

Hallo meiden,

Als het goed is heb ik morgen mn eisprong maar mn temperatuur is nog steeds niet gestegen. Wat ook raar is, is dat mn tempertuur schommelt tussen de 36.3 en 36.6.
Ik temperatuur elke ochtend zo tussen 7.00 uur en 7.30 uur (alleen in het weekend wat later) Ik denk dat ik ook maar evulatietesten ga kopen.Het is voor het eerst dat ik temperatuur (op advies van de gyno) Daarvoor heb ik wel ovulatietesten   gebruikt en die waren rond deze tijd wel altijd positief. Raar he. Wie kan mij hier meer over vertellen. Kan het kloppen dat je temperatuur per dag wat kan verschillen? Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Niekie

Hallo Niekie,

De temperatuurstijging vindt pas plaats na de eisprong...en bij mij is het soms wel 2 dagen na de eisprong dat het pas echt duidelijk wordt(klimt langzaam op na eisprong).
De schommelingen in de temperatuur is ook niet om ongerust over te worden. Als je het een maand bij houdt of 2 maand dan zul je er iets kunnen uithalen. Mijn lage temp(voor eisprong dus) varieert van 36.2 tot 36.5 mijn hoge temp. varieert van 36.7 tot 37.1 Er zijn veel zaken die invloed hebben, lengte van de slaap word je wakker van de wekker of draai je al een uurtje, alcohol. Weekends temperatuur ik eigenlijk nooit omdat je dan toch afwijkt van je normale ritme.
Ik zou gewoon afwachten en je zult zien die stijging is straks vanzelf zichtbaar. Sommigen hebben ook een flinke temp. daling voor de eisprong.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Trouwens temp. je rectaal? Dat is het meest betrouwbaar wel beetje wennen...
Succes in ieder geval!
Liefs van mij.

hoi hoi

Heb ook een poosje getempt en dat wisselde ook wel eens. het was elke dag wel iets wisselend en soms kwam de verhoging een dag later en soms een paar dagen later dan verwacht. Gewoon door gaan dan krijg je er op een gegeven moment een lijn in.
veel succes

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan