waar blijven de baby's?

Hoi meiden,

Iedere dag kijk ik even of er al weer een mei-baby geboren is, maar nee, helemaal niets. Wachten jullie allemaal tot moederdag ?

Hier gaat het zo z'n gangetje. Thomas slaapt nog steeds veel, hij heeft wel last van krampjes en kan dan vreselijk gillen. Hij krijgt nog steeds bv, al is dat soms een crime omdat hij vanwege z'n vaste tongetje niet altijd even goed pakt. Maar hij groeit en is een heerlijk tevreden kind.

Succes iedereen met de laatste loodjes en ik hoop snel te leven over bevallingen en baby's.

groetjes, keesje

Ik vraag me elke morgen ook weer af waar die baby blijft! Maar die zit nog lekker in de buik. Valt me dan wel weer wat tegen als ik eerlijk ben, want ik heb het zoooooo gehad inmiddels!
hopelijk morgen en anders....we zien het wel!

Nou hier nog 1 die er compleet doorheen zit.
Ben nog maar 38,5 week maar ben het zoooo beu.
Vanaf 1 april al alsmaar harde buiken, buikpijn en krampen en slecht slapen snachts en dat begint zo onderhand toch weleens op te breken!
Hoop dat het niet al te lang meer duurt maar ja helaas zijn ze niet zo happig met inleiden dus de kans is heel groot dat je inderdaad gewoon overtijd raakt helaas!
Nou succes met de laatste loodjes iedereen!

Vandaag 40w4d en ik denk dat het nog wel even duurt hoor. Ýan de ene kant ben ik het zat en wil ik ervan af zijn (de bevalling), aan de andere kant voel ik me momenteel mentaal een beetje gammel (gisteravond flinke huilbui gehad) en moet ik niet denken aan de bevalling. Maar hij zal er toch een keer uit moeten!!!!! In mijn hoofd heb ik twee data: 8 mei (morgen!!!) en 12 mei. Ik heb geen last van voorweeen, krampen of slecht slapen dus dat is wel prettig. Alleen die buik zit me wel in de weg.

Groet
Lies 40w4d

Terug
Bovenaan