waar blijven de tandjes nou?

Hier de eerste met 5,5 maand en denk dat de bovenste twee onderweg zijn. Maar ik sprak laatst iemand, die haar dochtertje kreeg pas de eerste tandjes met een jaar. Het verschilt dus heel erg...
 
Hoi, mijn zoontje is over 9 dagen 10 maanden en heeft nog geen enkele tand. Steeds als hij wat hangerig is of een rode wang heeft denk ik: er komt misschien een tandje aan, maar niets is minder waar. Nog geen spoor. Mijn dochter was ruim 7 maanden en bij mijn buurjongetje kwamen er met 11 maanden ineens een heleboel tegelijk.
Gewoon afwachten dus...
Groetjes, Lianne
 
Hoi
Mijn zoontje is nu ruim 8 maand en hij heeft ook nog geen tandjes.
Nu hoor ik iedereen zeggen hoe later de tandjes des te beter gebit.
Dat hoop ik dan maar.
Groetjes Nurse
 
Niet te geloven.....zijn eerste tandje komt er nu doorheen...het is mij gisteren opgevallen...Je ziet een klein wit puntje.....het wachten loont dus toch hihi.
 
Joepie daar komen ze dan toch!!!


Hier kreeg mijn dochter de eerste tandjes met een maand of 11 en daarna was het maanden stil op het tandenvlak... Nu is ze 16 maanden en gisteren heeft ze de hele dag geslapen. Ik wist niet wat ik zag toen ze aan het einde van de dag wakker werd en bleek dat ze er ineens 3 tanden bijhad!!!! Even een inhaalslag gemaakt dus ;)

 
Mijn zoontje is nu 10 maanden, maar ook nog geen enkele tand te zien... Wacht maar rustig af. Bij m'n dochtertje kwam de eerste ook pas met 10 maanden, terwijl bij m'n oudste zoontje na 4 maanden z'n eerste tand doorkwam...
 
Terug
Bovenaan