Waar blijven jullie op het novembermama forum????

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

ondertussen hebben al zo'n 20mensen zich hier ingeschreven, maar het blijft nog vrij rustig met de berichtjes en we kunnen nog wel wat meer gezelligheid gebruiken!!!

Dus bij deze: kom allemaal met ons meekletsen op ons eigen prive forum!!!!
Jullie zijn welkom!!!

Liefs Nika

hoi ik ben tineke en 1 nov uitgerekend
hoe kom ik op dat prive forum dan?

groetjes

hoi dames,

zoals in een ander forum al is aangegeven. Voor na de bevalling als dit forum stopt een nieuw forum.

Ik heb er dus 1 gemaakt. Het is een msn group. Een prive groep. Niemand kan dus meer lezen wat we schrijven en ook onze foto's zijn beschermd. (in het belang van onze kindjes natuurlijk...)

Het is af. Het adres is   http;//groups.msn.com/novembermama

Alleen kan je niet zo even kijken omdat het dus prive is. Wil je je aanmelden moet je even een mailtje sturen naar mij. gekkegridje@hotmail.com Vermeld hierin evne je naam en je emailadres dan kan ik je een uitnodiging sturen voor de group.

Ik heb gezorgd dat ieder lid alles zelf kan regelen op het forum. Zodat de rol van beheerder niet zo sterk van belang is... (ik zou me er haast opgelaten over voelen anders) Het enige wat ik extra kan doen is leden aanmelden en verwijderen...

Iedereen kan foto's plaatsen, berichten lezen en erop reageren, de kalender bijhouden enz enz.

Erg leuk dus ik hoop dat het net zo'n succes wordt als dit forum!! En net zo gezellig!!!

Ik hoor het wel als jullie je aan willen melden.

liefs gridje

Heb het orginele bericht maar ff gecopieerd, zo kom je dus op dit forum!

Terug
Bovenaan