Waar doe ik goed aan 7,5 week

<p>hoi!</p><p> </p><p>onze kleine man is nu 7,5 week en krijgt fles. Hij komt maximaal om de 3uur, meestal eerder, maar zit al wel aan de +|- 5,6 kg. We geven hem flessen 120/4 en als laatste fles 150/5. Op de pot staat bij dit gewicht 4/5 flessen van 200/6 maar dat krijgt hij niet leeg... Hij lijkt tussen de flessen door zo hongerig en de speen werkt lang niet altijd...</p><p>Wat zijn jullie ervaringen of tips??</p>
 
Je zegt dat hij de flessen van 200 niet leeg krijgt. Drinkt hij in totaal van die fles wel meer dan bij 150? Anders zou ik deze wel gewoon aan blijven bieden en kijken wat hij daarvan op krijgt. 
 
Je zou flessen van 150/5 aan kunnen bieden en kijken hoe dat gaat. En als hij zo snel komt, kan je misschien op andere voeding over gaan voor hongerige baby's. 
 
Aaah ik lees t verkeerd. Ik zie nu dat je 120 geeft en de laatste 150. Dan zou ik proberen 150 aan te bieden! ?
 
Je zou Forte kunnen gebruiken. Werkte bij ons heel goed. Ging van 9(!) naar 6 voedingen op een dag en ze dronk daardoor ook haar flessen van 150 keurig leeg. Inmiddels zit ze op 5 keer 180. Die drinkt ze niet altijd leeg, maar ach. (ze weegt nu ook zo’n 5,5kg en is 12 weken)
 
Terug
Bovenaan