Waar een goede betaalbare speelgoedkist te koop?

Hoi Dames,

Door t hele huis zwerft speelgoed en ja.. er komt steeds meer bij, overal ligt het in van die opbergmandjes en andere rieten mandjes, maar bedacht me dat het misschien wel erg handig zou zijn om een mooie opbergkist te gaan kopen.
Eentje van houten, of misschien eentje van plastic. Als ie maar groot is, en als er maar veeeeel in past, maar ook weer niet te groot! haha
Misschien hebben jullie er zelf ook eentje, of weet je waar ik hem zou kunnen kopen?

Lfs
Janet

Hoi,

Je wilde een niet te grote speelgoedkist, maar ik kan je aanraden om er toch één van een flink formaat te kopen. Die kleintje krijgen zoveel spullen op een gegeven moment.
Wij hebben nu zelfs een speelgoed kast (mijn dochter is ruim 3,5):

Deze is van de IKEA. Erg handig. Af en toe ruil ik speelgoed om. Dan gaat er weer een bak naar zolder en komt er weer iets 'nieuws' naar beneden.

En als je naar een échte speelgoedkist gaat kijken, dan is het handig om te kijken of je kleintje er niet makkelijk met zijn/haar vingertjes tussen komt (dat de deksel dus niet zo maar dicht valt).

Groetjes,
Karin

@kaatje40
ik wil juist een grote, geen kleine.   Ik bedoel dat ie niet té groot moest zijn, haha! Kweet het, beetje verwarrend.

Verder vind ik het onnodig dat ze omkomen in het speelgoed, ze kunnen toch niet met alles tegelijk spelen dus vind ik het leuker af en toe eens te wisselen met het speelgoed.

Die van de Ikea vind ik persoonlijk niet heel erg leuk.
Ik bedoel een echte kist zeg maar, die houten zijn opzich wel leuk, maar betaal je al snel 150 euro voor.. dat vind ik eigenlijks weer een btje teveel van het goede voor een speelgoedkist.

@kezfan : Die link die jij me gaf had ik inderdaad ook al gezien! Helemaal leuk zijn ze!

In de krantjes van de verschillende bouwmarkten staan ze regelmatig te koop.
Wij hebben er eentje voor de oudste, staat nu op zijn kamer, maar er gaat super veel speelgoed in.
Je moet alleen opletten dat de deksel niet zomaar dicht kan klappen.

gr Saskia

Hallo

Wij hebben een kist gekocht bij een tuincentrum. Die staat dan wel buiten met al het buitenspeelgoed erin. Om te zorgen dat hun vingers er niet tussen komen kun je er van die dopjes inslaan die je ook wel onder stoelen e.d. doet tegen krassen op je vloer.

Verder hebben wij binnen zo,n gevlochten mand met al het speelgoed van de kleine, en mijn zoon < ruim 4 1/2 heeft een schatkist van Ikea met groot nepslot, heel leuk >

Wat ikzelf ook leuk vind is zo,n   " oscar " emmer. Daar kan echt veel in!

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan