waar en wat voorn invriesbakjes?

A

Anoniem

Guest
kan iemand me vertellen wat voor een invriesbakjes handig zijn en waar je die koopt.

heb echt geen idee.

Hoi,

Ik weet niet wat je wilt invriezen, maar melk en fruit en groente kun bijv in de avent afkolfbakjes invriezen, dat is een ideaal maatje, je kunt ze geloof ik per 10 kopen bij prenatal ed!
Ze zijn ook niet zo duur, voordeel is dat je er heel wat kwijt kan ze zijn ong net zo root als een potje olvarit!

Gr MJ

Hoi!

Ook wij gebruiken de afkolfbakjes van Avent om het eten in te vriezen, super handig!

Gr.
Leonie

Bij elkaar ben je zo;'n 15 euro kwijt. De deksels worden nl apart verkocht. Waarom weet ik eigenlijk niet.

Ze zijn idd een handig maatje. En heel belangrijk goed afsluitbaar ook voor melk e.d.

En voor het invriezen van zelfgemaakte voeding (groentehap), kun je bijv. een bakje voor  ijsblokjes kopen.
Ik heb er 1 van tupperware. Ideaal: aan de achterkant zitten zachte  rondjes waardoor je de voeding die bevroren is er zo uit kunt drukken. Bovenop het bakje zit een deksel, vind ik wel hygiënisch.

Groetjes Renata.

Ik heb bakjes bij de Xenos gehaald. Vierkante, gekleurde bakjes. Ze waren toen 4 voor 1 euro. De inhoud is 250 ml, er past ongeveer 200 gram eten, afhankelijk van het soort eten. Je kan ze stapelen en ze passen in de magnetron.
In het begin gebruikte ik ook ijsblokbakjes, omdat je dan de hoeveelheid makkelijk kan aanpassen. Nu ik weet wat Daniel eet, vries ik die hoeveelheden in.

Groetjes, Yvette

Hoi,

Je hebt een compleet doosje met deksels erin, heb ik hier staan nl!
Maar 15 euro zal je wel kwijt zijn ja, maar het sluit goed af, kan in de vaatwasser, ed dus is wel fijn..

GrMJ

Terug
Bovenaan