waar gaan jullie heen met de zomer??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Sorry, dat ik een tijdje wat minder actief ben hier, maar ben behoorlijk druk en af en toe onbreekt me gewoon de energie om te reageren....lees vaak wel mee,,,

op dit moment zijn we op zoek naar een vakantie voor de periode 13-8-2007- 26-8-2007
(27-08-2007 wordt sophie 1 jaar dus dan willen we thuis zijn,,,,)

we willen graag de grens over, mooie omgeving evt bergen, meer, zee....

en dan het liefst naar een camping of vakantieparc....

maar pff wat is dat lastig zeg, het is ten eerste heel duur!!!! en ten tweede is er al veel bezet..(ja klopt we zijn wat laat!!!!)

ik vraag me daarom af waar jullie heen gaan, hebben jullie nog leuke adresjes, tips ideeen..

alvast hartstikke bedankt....

enne ik ga proberen hier weer wat actiever zijn!!!!!

liefs tobi

.

Wij gaan 18 augustus  twee weken met z'n 3-en naar de Jura (Frankrijk)  op een camping in  een vancansoleil bungalowtent.

Wij waren ook op zoek naar een plek op een camping met bergen een meer e.d. (alles wat jij eigenlijk ook op noemt), maar het moest niet te ver rijden zijn (dit is geloof ik 700 km). Wij willen ook terug zijn voor Ilse's verjaardag.

Wie weet heb je er wat aan.

Groetjes Jeske
 en Ilse (3-9-06)

o ja  het kost ons  500 Euro voor twee weken en hebben dan een campingbedje en een kinderstoel bij gehuurd.

Jeske

hoi hoi

oeps ik zie net dat er al een soort gelijke topic geopent was... stom stom stom..

maar goed..

willen jullie ventueel ook neerzetten waar jullie het geboekt hebben, welke site oid......

enne hoe doen jullie dat met rijden....gaan jullie in een keer doorrijden of gaan jullie overnachten,,,,

nogmaals bedankt

hoi hoi

goh 500,- voor 2 weken dat is niet duur....

waar hebben jullie geboekt??

liefs tobi...

Geboekt telefoninsch bij vacansoleil. (www.vacansoleil.nl)
We hebben de brochure opgevraagd en ook die van Eurocamp, maar die was veeeeel duurder (wel het dubbele), terwijl daar dezelfde campings in stonden.
De bungalowtent is compleet uitgerust met pannen, bestek, e.d. en zelfs een koelkast (vind ik heel belangrijk  nu die kleine meid mee gaat)
Toen we de camping hadden uitgezocht hebben we meteen gebeld.

Succes
Liefs Jeske

en up

ben nml wel benieuwd waar jullie je vaknatie vandaan hebben??

kom er nml niet uit!!!!!!

hellup!!!!

tobi

Hoi hoi,

wij gaan 11 aug voor een week naar Frankrijk. Op een camping hebben we een huisje gehuurd. Gewoon via de site van de camping. Ze verhuren er ook tenten en mobilehomes. Mijn man zit liever in een huisje, vandaar...

De camping: Les portes du beaujolais en het kost ons 435,- incl. alles voor Twan.
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan